Avatar billede dr.truti Nybegynder
19. december 2001 - 14:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Liste over Søge Maskiner?

Jeg har brug for et link til en side der linker hen ti diverse søge maskiner... Jeg havde engang et link til en side der havde 1100 søge maskiner listed...

JEG HAR IKKE BRUG FOR LINKS TIL AUTO SUBMITTERE !!!

Truti
ICQ: 72755522
HP: http://home1.stofanet.dk/truti/
Avatar billede trs Nybegynder
19. december 2001 - 14:59 #1
Avatar billede maxium Novice
19. december 2001 - 14:59 #2
dr.truti> hvorfor har du ulovlige serial programmer på din side det er pisse ulovligt at bare have dem på siden
Avatar billede disky Nybegynder
19. december 2001 - 15:00 #3
fra din tutorial side om C++

En meget lang Tutorial til grifik i C++, det er nærmere en bog end en tutorial men den er meget god som opslags bog bare sådan til at have.

Du har en lille stavefejl i \'grifik\' jeg gætter på du mener \'grafik\'

Ellers en pæn side du har :)
Avatar billede egede Nybegynder
19. december 2001 - 15:01 #4
http://www.twics.com/%7Etakakuwa/search/search.html <- Der burde være nogle stykker :)
Avatar billede maxium Novice
19. december 2001 - 15:04 #5
ps der er ikke lavet noget oscar 2001
Avatar billede dr.truti Nybegynder
19. december 2001 - 15:24 #6
Okay dette er vist ved at blive en Debat om min hjemmeside :)
Ja der er lidt stavbe fejl rundt omkring men hvad fanden.....

egede > Det var lige det jeg manglede :)

maxium > Hvis der ikke er lavet noget Oscar 2001 hvad er det så man kan downloade fra mig ?

Truti
ICQ: 72755522
HP: http://home1.stofanet.dk/truti/
Avatar billede egede Nybegynder
19. december 2001 - 15:29 #7
tak for point :)
Avatar billede camino Nybegynder
21. januar 2002 - 15:02 #8
tak for icq-banner fjerneren! works great
Avatar billede dr.truti Nybegynder
21. januar 2002 - 15:57 #9
He He Så lidt :)