Avatar billede steffl Nybegynder
19. december 2001 - 14:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem i forum

Jeg har et problem... når jeg prøver at skrive i et forum, så \"timer den ud\". Dvs jeg får denne side frem: http://www.thispagecannotbedisplayed.com/ (ok, teksten er ikke helt den samme... men i ved hvad jeg mener ;)

Det mærkelige er at jeg sagtens kan poste beskeder på 207 tegn eller derunder.

Forummet bruger PHP, derfor skriver jeg i denne kategori.

Jeg er tilsyneladende den eneste der har dette problem, derfor må det jo være et problem på min side... men hvad kan der være galt? Er det noget med PHP, eller er det noget helt andet?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede gimmy Nybegynder
19. december 2001 - 14:26 #1
mysql database? - har du sat et max. antal tegn på 207 tegn?
Avatar billede steffl Nybegynder
19. december 2001 - 15:05 #2
Det er ikke mit forum, så nej, der er ikke sat et max antal tegn, siden alle andre sagtens kan skrive mere.

Men ja, der bliver brugt en mySQL DB.
Avatar billede steffl Nybegynder
24. januar 2002 - 17:57 #3
Jeg får vist ikke et svar her :)

Så jeg lukker spørgsmålet.