Avatar billede thenegro Nybegynder
17. december 2001 - 22:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Windows Xp drivere

Hvilke drivere/programmer er et must at have til windows Xp?? Har geforce2 Mx grafikkort og 900mhz pentium III....
Avatar billede nesral Nybegynder
17. december 2001 - 22:13 #1
du kan  finde drivere på næsten alle fabrikanters sites til xp..
Avatar billede egadm Nybegynder
17. december 2001 - 22:13 #2
tweak xp
resten burde virke ok
Avatar billede jnissen Nybegynder
17. december 2001 - 22:14 #3
Avatar billede lowzonel Nybegynder
17. december 2001 - 22:16 #4
Detonator XP hvis du har intentioner om at køre spil der kræver glide ..... :)
Avatar billede omen Nybegynder
17. december 2001 - 22:37 #5
glide? Ingen spil eller grafikkort understøtter glide mere. Det var noget de gjorde for 5 år siden :-)
Avatar billede eflow Nybegynder
17. december 2001 - 22:40 #6
omen>> et voodoo 3 kort gør da, og det blev vist ikke produceret for 5 år siden ?
Avatar billede omen Nybegynder
17. december 2001 - 22:45 #7
Nej, 5 år er også lidt overdrevet. nVidia chipsets har bare aldrig nogensinde understøttet glide...
Avatar billede eflow Nybegynder
17. december 2001 - 22:49 #8
nej...de eneste der har brugt det er 3dfx.....mener vist de har patent på det eller sådan noget.....for det er da meget bedre end opengl....
Avatar billede omen Nybegynder
17. december 2001 - 22:53 #9
Hvorfor er det meget bedre?
Avatar billede eflow Nybegynder
17. december 2001 - 22:55 #10
det er flottere grafik...kender een der har et voodoo 3.....jeg kører med mit Geforce 2 Pro.....hans grafik var flottere....han kørte glide jeg kørte opengl......når vi begge kørte opengl var mit helt klart flottest...
Avatar billede omen Nybegynder
17. december 2001 - 22:59 #11
Naaa... Hvorfor tror du glide er død den dag i dag?
Avatar billede eflow Nybegynder
17. december 2001 - 23:00 #12
hmm....omen....det ved jeg ikke....jeg taler bare af erfaringer.....min maskine er ca. dobelt så hurtig som hans....dobelt så mange ram....dobelt så hurtige ram.....jeg tror ikke det er en tilfældighed....og det var ikke kun i et spil...det var i flere...
Avatar billede omen Nybegynder
17. december 2001 - 23:07 #13
Glide døde pga. OpenGL blev den nye standard, spildesignere indså at OpenGL var det bedste at bruge, og alle glemte helt Glide. Det er sådan historien er :-)
Avatar billede eflow Nybegynder
17. december 2001 - 23:15 #14
kan godt være, men jeg kan da se der stadig findes spil der kan køre med glide....foresten syntes jeg opengl sucks...de burde finde på en ny standard....
Avatar billede omen Nybegynder
17. december 2001 - 23:20 #15
Heh... ok :)