Avatar billede tomas_mc Nybegynder
17. december 2001 - 17:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genvej

Kan man oprette en genvej fra kommandolinien, herunder definere navn på lnk-filen samt hvor den skal \"pege\" hen?
Mit problem er at jeg har 2 genveje - Projekt1 og Projekt2 og disse skal gennem et brugerinterface lavet i VB kunne ændres.
Avatar billede tomas_mc Nybegynder
17. december 2001 - 21:36 #1
Der må da være en der kan hjælpe!
Avatar billede onki Nybegynder
17. december 2001 - 22:20 #2
Jeg forstår ikke helt dit problem. Hvorfor er det du ikke kan bruge almindelige genveje ?
Avatar billede tomas_mc Nybegynder
17. december 2001 - 22:34 #3
Jeg har en server hvor data ligger opdelt efter journalnummer. F.eks. s:\\data\\vg8\\journal\\480812 hvor 480812 er journalnummeret. Når man arbejder i stifinder eller vil åbne breve under dette journalnummer er det hurtigere at bruge genvejen end at skulle gennem hele stien igen. Det virker måske lidt forvirrende men det grundlæggende problem er:
Kan man oprette en genvej på andre måder end ved at højre-klikke og vælge ny -> genvej?? Målet er at jeg gerne vil kunne ændre/oprette en genvej fra et brugerinterface lavet i VB6.
Avatar billede onki Nybegynder
17. december 2001 - 22:39 #4
Det kan jeg ikke hjælpe med.
Avatar billede tomas_mc Nybegynder
18. december 2001 - 08:12 #5
Hey er der andre der kan bidrage med noget????
Avatar billede tomas_mc Nybegynder
18. december 2001 - 08:45 #6
Det kan jeg vist godt opgive! - sidste chance.