Avatar billede repeter Nybegynder
15. december 2001 - 23:46 Der er 7 kommentarer

Hvad RAM skal der i en Aptiva 133?

Jeg er ikke den store ekspert i PC\'ere men kan forhåbentlig lære lidt hen ad vejen - men nu til spørgsmålet, jeg har fået en Aptiva Pentium 133 med 14 mb ram den arbejder ihærdig på harddisken men er utrolig langsom.
RAM skal der i men hvilken (type) og hvor kan jeg evt. få fat i det?? håber nogen kan hjælpe mig, på forhånd tak.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. december 2001 - 23:48 #1
EDO = pisse dyrt!
Avatar billede greybeard Nybegynder
15. december 2001 - 23:49 #2
Det sikkert 72 pins. Det er for dyrt at købe. Spar pengene til en ny computer.
Og brug Windows 95 eller linux. Ikke 98 eller senere.
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
15. december 2001 - 23:50 #3
EDO-ram... Kan ikke købes på market mere, men hvis du kender en der også har sådan en maskene så kan du måske købe med den vej...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. december 2001 - 23:54 #4
DJ _bobo => Sorry!! Kan købes!

http://www.bjtrading.dk/ => Hardware => EDO

Avatar billede gpa Nybegynder
16. december 2001 - 00:10 #5
kig på qxl.dk eller dba.dk, måske der èn der har en maskine til salg der passer til din type.
Avatar billede repeter Nybegynder
15. januar 2002 - 10:53 #6
Tak for svarene, og undskyld den lange ventetid, jeg har haft et mindre nedbrud, og derved mistet mine login oplysninger.

Men jeg har benyttet mig af DJ Bobo\'s oplysninger, og her fået det bedste tilbud på nye Ram.

Med venlig hilsen

Repeter
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. marts 2002 - 23:54 #7
Hvad med at lukke??