Avatar billede torben_moeller Nybegynder
12. december 2001 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

proxy

jeg kunne ikke finde en passende kategori, men det blev her så :)

Jeg skal finde en proxy server ala www.anonymizer.com, der acceptere java applets..
den skal kunne virke på www.livewire.dk (et chatrum)
Avatar billede medions Nybegynder
12. december 2001 - 10:20 #1
hmm... ved ik om den acceptere java applets.. men der er da www.proxy.com !
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
12. december 2001 - 10:22 #2
inden i får smidt en hulens masse links ud.. kunne i evt. lige checke den.. ved at se om den vil virke på www.livewire.dk altså selve chat-delen deri.
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
12. december 2001 - 10:25 #3
proxy.com dutter ikke.. måske fordi jeg sidder bag en firewall... det er også deri problemet ligger i første omgang, der er lukket af for sites indeholdende forskellige strenge, men det kan lykkedes via en proxy.. www.the-cloak.com virkede næsten, jeg fik åbnet applet vinduet, men den ville ikke logge på..
Avatar billede vistodk Nybegynder
12. december 2001 - 12:01 #4
Anbeflaer du kigger på denne liste over proxies og andre måder at være anonym på.

http://neworder.box.sk/box.php3?gfx=neworder&prj=neworder&key=anonym&txt=Anonymity
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
13. december 2001 - 08:47 #5
har kigget... halvdelen af dem virker ikke, og stort set den anden halvdel kræver subscribtion...

jeg havde nu også mere tænkt i retning af at der var en som kendte en, eller gad besvære sig med at teste, ellers er der jo nok mange mill. jeg skal igennem, derfor point-antallet så tæt på svært. men ellers tak. :)
Avatar billede torben_moeller Nybegynder
17. december 2001 - 14:44 #6
nu er det slet ikke aktuelt længere.. jeg laver min egen proxy... :) ikke så meget bøvl. men tak for forsøget..