Avatar billede edb-tossen Nybegynder
11. december 2001 - 16:01 Der er 6 kommentarer

direct3d

Jeg har problemer med Diablo 2 expansion hver gang jeg går ind i et spil på internettet giver den denne fejlmeddelse:
Assertion Failure
Location: D2Direct\\src\\d3dTextureCache.cpp, line #90

Hilsen EDB-tossen

p.s. Hvis det har noget med direct3d kan kender du så ikk en side hvor man kan downloade den?
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
12. december 2001 - 09:49 #1
Hvilket grafikkort har du?

Kan du ikke prøve og køre OPEN-GL istedet, hvis det da er et Direct-3d problem

Hvis open-gl heller ikke virker, så prøv software-mode.
Avatar billede edb-tossen Nybegynder
12. december 2001 - 12:11 #2
hvor kan man få OPEN-GL?? Jeg ved ikk hvad for et grafikkort jeg har..
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
12. december 2001 - 14:01 #3
Jeg mener der er en setup, hvor du kan vælge mellem opengl direct3d og directdraw, skulle gerne ligge i diablo II programgruppen i startmenuen
Avatar billede edb-tossen Nybegynder
12. december 2001 - 19:52 #4
Jag har prøvet der var ikke noget.. Jeg har for nylig slettet hele min harddisk og installeret Windows 2000 istedet for Windows ME. Jeg er ikke sikker men jeg tror nok at mit grafikkort er:
S3 Graphics Inc. ProSavage. Hvis det kan være jeg ikke har OPEN-GL er så et sted hvor man kan downloade OPEN-GL..

p.s. Der står på pakken at man kan bruge Diablo 2 i Windows 2000, så det kan ikke have noget at gøre med.. Vel??
Avatar billede grydgaard Nybegynder
14. december 2001 - 10:48 #5
hvilket os kører do med?
Avatar billede grydgaard Nybegynder
14. december 2001 - 10:51 #6
jeg har samme problem med winXP
og jeg fik at vide af Blizzard\'s support at
det er enden grafik driver eller lyd driver
der ikke fungere korekt (til diablo2)