Avatar billede semot Nybegynder
11. december 2001 - 14:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Knapper til en HP.

Hej jeg vil godt ha en adr. på en HP. hvor jeg kan gå ind og lave en knap jaaaa det vil sige de har lavet dem men jeg går bare ind og skriver det der skal stå på dem
Avatar billede semot Nybegynder
11. december 2001 - 15:02 #1
u
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 15:16 #2
www.cliaprt.dk findes der et par stykker. Så åbner du dum i et. random grafik program, og skriver teksten...

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 15:17 #3
www.clipart.dk er det så...
Avatar billede hono Nybegynder
11. december 2001 - 15:25 #4
Tja, i de gode gamle dage kunne man det på builder.dk (sukker vemodigt). Jeg tror det ikke, men måske har acitivedeveloper.dk overtaget dette ligesom artiklerne (tvivler STÆRKT)

Hono