Avatar billede kristiank Nybegynder
11. december 2001 - 12:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

DVD og Skærm...

Jeg har hørt fra Telia, at følgende skærm og DVD-Drev, ikke skulle være særlig godt:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514797936
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354677893

Passer det?
Hvis ja, hvilke skal jeg så vælge?
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 12:48 #1
Har du nogle links til kilde udtalese?

Skrærm: helt klart sony triniton!

Dvd ved jeg ikke helt, men der er en mindre debat igang her: http://www.eksperten.dk/spm/145064
Avatar billede kristiank Nybegynder
11. december 2001 - 13:04 #2
Du mener altså at jeg skal købe en Sony triniton skærm istedet?

Vil du købe dette DVD-Drev, hvis du også skal bruge det som CD-Rom drev?
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 13:12 #3
Ja... Sony laver det fedeste skærme. Jeg har selv en Sony Triniton 17\". Den er bare for lækker. :)

Med hensyn til drevet, er der som du kan se, delte meninger. Men .. jeg ville nok vælge plextor eller Asus drev.
Avatar billede kristiank Nybegynder
11. december 2001 - 13:40 #4
Jeg kan ikke finde en triniton på edbpriser !!
Hvilket DVD-Drev synes du jeg skal købe, når jeg også skal bruge det som cdrom?
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 13:42 #5
Plextor eller asus...
Avatar billede kristiank Nybegynder
11. december 2001 - 13:53 #6
Hvad med skærmen?
Jeg kunne ikke finde en triniton på edbpriser!

Hvad synes du om den nuværende? Kan du fortælle mig hvad der er dårligt ved den?
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 14:02 #7
Umiddelbart en okay skræm, men sony er at foretrække. Jeg kan ikke lige huske model nummer på min, men jeg kan finde ud af det i aften.
Avatar billede kristiank Nybegynder
11. december 2001 - 14:12 #8
Lige gyldig... Den nuværende er sikkert god nok...!

Hvilket Asus-drev synes du jeg skal vælge? Højest 750,-!
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 14:54 #9
hmm.. på edbpriser?
Avatar billede phrozia Juniormester
11. december 2001 - 14:57 #10
Så ville jeg da tage..

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354717893
Der er jo ikke så mange andre.. :)
Avatar billede kristiank Nybegynder
19. december 2001 - 20:39 #11
lukker...