Avatar billede accentmill-ls Nybegynder
10. december 2001 - 20:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan tildeles mapper til bestemte brugere?

Jeg har en PC med Windows ME, én harddisk (og et netværkskort). Jeg har oprettet forskellige brugere på min maskine og ønsker nu at tildele bestemte mapper til bestemte brugere på en sådan måde at andre brugere ikke kan få adgang til dem.
Kan det lade sig gøre? Skal jeg eventuelt bruge et bestemt program?
På forhånd tak...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. december 2001 - 20:31 #1
Tror næsten at du skal over veje windows 2000 hvis du vil have den slags sikkerhed. ME er ikke lavet til den slags. Det er NT delen af windows dog.
Avatar billede rasta Nybegynder
11. december 2001 - 22:15 #2
som  før sagt er ME ikke det rigtigt system, men det kan godt lade sig gøre uden hjælp (fra programmer) Gå ind kontrolpanelet, Adgangskoder, fanen Brugerprofiler...

herefter kan jeg ikke ude mere hjælp, men det burde være til at finde ud af...

/rasta