Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
10. december 2001 - 10:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

point kasser

Jeg syndtes efter hånden at der er mange spm der bliver brugt til at overføre point til hinanden,
og det fylder en del. Især når den som bruger1 prøver at gi point til ikke svare.....

Kunne man så ikke istedet lave en slags postkasse system hvor hver bruger har sin egen postkasse/pointkassen og hvis en bruger mener at han af den ene eller anden grund skylder ham nogle point så smider han dem i hans pointkasse. Ejeren af pointkassen for så en mail om at der er blevet lagt point i han kasse af den og den bruger og kan så vælge om han vil acceptere dem eller ej...

dette system vil naturligvis gi anledning til lamere og snydere, så for at forhindre misbrug kunne man jo lave en kategori hvor ALLE kan se hvem der giver point til hvem og hvilket smp de ref. til........
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
10. december 2001 - 10:09 #1
det skulle hvist ha været spm og ikke smp
Avatar billede wize Nybegynder
10. december 2001 - 10:47 #2
ja.. men hvad så med en kasse hvor vi ligger de afviste point i... så kan vi købe øl for dem lige inden julefrokost......... Sådan gør vi da ude på mit arbejde. he he
Avatar billede lawyer Nybegynder
10. december 2001 - 11:05 #3
wize> Kanon idé...

Vi giver alle lidt point til julekassen og så holder eksperten en stor julefrokost med hele molevitten for os :) Jeg stemmer for!!!!
Avatar billede rocekiller Nybegynder
22. december 2001 - 19:22 #4
mtm> Altså, en gruppe specifikt til at give point tilbage, lyder som en god ide. Så med noget system, så det er modtageren der acceptere om han/hun vil modtage.

Så må vi håbe der er en admin der har tid til at kigge på det, nu de har så travlt med at få den nye eksperten op at stå.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
30. december 2001 - 18:28 #5
lukker