Avatar billede maxium Novice
07. december 2001 - 23:16 Der er 4 kommentarer

Giv point til eksperten

Hvis at man nu har nogle uønsket point som fx at der er en der laver gratis point og der er en der svare (han\\hun tror at det er en joke) og så personen aksepter svaret og så ham\\hun der har fået de point gerne ville aflever dem eller eksperten har lavet en fejl kunne gi dem til eksperten alså der skulle være så at man kunne afsette de point man vil aflever og trykke på ok os så var de væk men hvad syntes i om idene
Avatar billede omen Nybegynder
07. december 2001 - 23:22 #1
Jeg gider ikke engang at læse det, har du nogensinde hørt om de små tegn der ser nogenlunde sådan ud: ,,,,,,,,
Avatar billede frock Nybegynder
09. december 2001 - 00:34 #2
Kan vi få det på dansk, tak!
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2001 - 12:21 #3
Jo, det ville være en fin idé, men jeg synes også den burde udbygges til, at man uden at skulle lave et \"Points til...\"-spørgsmål skulle kunne give points til en anden bruger på Eksperten. Dette kunne selvfølgelig misbruges, og nogle brugere vil måske gerne holde øje med point-trafikken, så jeg foreslår, at man fx kunne lave et punkt ligesom \"Nyeste spørgsmål\", hvor der stod \"Nyeste point-skift\" eller noget i den stil. Når man så afgav points til én eller anden, skulle man lægge en kommentar med, så alle kan se begrundelsen for handlingen, og denne point-transfer skal så være et klik-bart punkt i \"Point-skift\"-kategorien!
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
10. december 2001 - 11:30 #4
jeg er kommet med et foreslag på det....
http://www.eksperten.dk/spm/144651