Avatar billede juhl0 Nybegynder
30. marts 2000 - 21:12 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Dating....

Er der en der kan lave en dating i php3...til www.zyx.dk

Jeg giver 60 points og 300 kr....til den der kan lave den ....haster!!!!!!

Avatar billede juhl0 Nybegynder
30. marts 2000 - 21:12 #1
måske flere penge hvis den bliver lavet hurtigt......

300-600 kr....
Avatar billede ultik Nybegynder
30. marts 2000 - 21:56 #2
det var SG.... IKKE RET MEGET.................
Avatar billede juhl0 Nybegynder
30. marts 2000 - 22:00 #3
nej...men vil du lave den  du får 400 og 2000 points
Avatar billede andreas Nybegynder
30. marts 2000 - 22:10 #4
jeg laver det gerne for 350,- + 2000 points

kontakt mig på icq # 24796180 eller på mail: andreas@phpwiz.dk
Avatar billede andreas Nybegynder
30. marts 2000 - 22:13 #5
skal det bare være en chat ????

har du mysql adgang ?
Avatar billede juhl0 Nybegynder
30. marts 2000 - 22:16 #6
nej...det hele skal være i php.....og den skal kunne det samme som dating.dk
Avatar billede andreas Nybegynder
30. marts 2000 - 22:25 #7
jamen det vil være alllltttt for usikkert, du skal få en mysql adgang først...
btw. mysql bruger man altså til php... det er bare en database.
Avatar billede ultik Nybegynder
30. marts 2000 - 22:33 #8
Jeg synes nærmest at det er for dårligt, at man beder om sådan noget. Hvis man skulle have sådan et system fremstillet ved et firma, ville det koste minimum et par tusinde............

Måske skulle man tage en diskussion om tariffer, jeg tror at grunden til at så mange webdesign fimaer bukker under inden for det første år, er netop, at det efterhånden er blevet relativt nemt at fremstille diverse ting. Så kommer der nogle private ind i billedet, der ikke tager det samme som et firma ( bliver nødt til ; - ) )........

BTW : Jeg ville med dette IKKE sige at nogle af de implicerede i denne tråd er sådanne private. Men de findes...

Med venlig hilsen ( og venlige undertoner, synlige som usynlige )
Ulrik Jensen
ultik@cyberdude.com
Avatar billede andreas Nybegynder
30. marts 2000 - 22:48 #9
HØRT!!!!!
Avatar billede spacey Nybegynder
31. marts 2000 - 00:03 #10
Hehe, det var da et for latterligt spørgsmål!

Dating.dk er et kæmpe system, lavet af freeway, og det ville koste langt over 30.000 at få lavet!
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2000 - 00:10 #11
ulrik >> et par tusinde ??? wake up to reality... Hvor mange timer skal der ikke ligges i et sådant projekt ??? vi snakker over 50.000 hvis du er en seriøs programmør
Avatar billede ultik Nybegynder
31. marts 2000 - 00:18 #12
Det er jeg klar over, men læg mærke til MINIMUM, man kan godt risikere at nogle af de små firmaer ville lave det for et par tusinde. Det vil jeg IKKE opfordre til at man gør, og jeg ville også selv tage noget i den stil for det.
Avatar billede ultik Nybegynder
31. marts 2000 - 00:21 #13
med noget i den stil mente jeg 30-70.000................

Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2000 - 00:27 #14
for en fuld dating site som dating.dk mener jeg en pris mellem 75.000 og 100.000 for seriøs performance, multisprog er rimelig...
Avatar billede ultik Nybegynder
31. marts 2000 - 00:35 #15
ja, det kommer selvfølgelig an på hvor meget den skal kunne. Jeg er ikke helt klar over dating.dk's teknologiske opbygningen, men det lyder ikke helt urimeligt. Den er vist nok også ca. 10 mio. værd.............
Avatar billede wip13 Nybegynder
01. april 2000 - 17:56 #16
Så sut da pik...
Avatar billede xbit Nybegynder
11. april 2000 - 09:47 #17
Er enig at man kanskje burde diskutere lønningene til webdesignere/utviklere..

De tar seg nemlig usannsynlig grovt betalt!

30.000 - 70.000 ?
Det er jo helt vilt, bort i natta!

En tiendedel hadde vært rimelig.

Jeg hadde gjort det gratis, for morroskyld, men uten mysql e.l. er det jo ganske håpløst og dessuten så trengs det TID på sånne prosjekt, det er ikke noe en bare plutselig finner ut av at man vil ha, og forventer at skal være ferdig innen uka er omme...
Avatar billede roadkill Nybegynder
11. april 2000 - 13:37 #18
Og for øvrigt mener jeg, at Karthago bør ødelægges.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2000 - 12:56 #19
Hej ZYX, hæhæ, du er rundt alle steder, jeg har en du kan købe for 8500 Kroner.

Avatar billede pilehave Nybegynder
24. november 2000 - 08:51 #20
Jeg er faktisk ved at udvikle en dating service baseret på kernen i phpBB, et forum der er gratis under GNU...

Det bliver med chat, online brugerliste, foretrukne, beskedsystem mellem brugerne, admin funktion, søgning på profil, brugernavn eller andet godt. Alt er MySQL/PHP baseret.

Jeg regner med at bruge omkring 3 uger (omkring 100 timer) på det grundlæggende, så kommer siden i Betatest.. Det der vil tage længst tid er sq grafikken!

Så ville en pris på 45.000 give en timeløn på 450 kroner, det er da lige i overkanten ikke?
Avatar billede lawyer Nybegynder
27. maj 2001 - 21:09 #21
Man undrer sig tit over om folk herinde tror at...vubsi...så har jeg et datingsite og så bliver det lige så stort som dating.dk og om en uge kører jeg i 911 Turbo. Jeg tror der sidder 500 mennesker rundt omkring i Danmark med hver deres lille beta-dating og drømmer med bilmagasinet på lokummet. Prøv dog at være lidt nyskabende!!!
Avatar billede roadkill Nybegynder
28. maj 2001 - 09:44 #22
Well spoken, lawyer!