Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:10 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Hardware

Hej...

Hvad synes i om disse dele:
http://www.nokia-web.subnet.dk/eks/computer.zip

Vær venlig at skrive en kommentar til hver del!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 15:11 #1
dødt link....
Avatar billede djdark Nybegynder
06. december 2001 - 15:12 #2
Yup`s
Avatar billede robenogknud.dk Nybegynder
06. december 2001 - 15:12 #3
cool?
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:13 #4
2 sek...
Avatar billede Chewie Novice
06. december 2001 - 15:13 #5
Det er bare helt vildt sejt
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:16 #6
Undskyld... Tekniske problemer! Men nu er den på banen igen!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. december 2001 - 15:17 #7
Det var da et fucked op filformat, her kan jeg ikke være med...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. december 2001 - 15:18 #8
Ville det ikke være nemmere, bare at sætte det ind her, frem for at folk skal til at downloade og pakke ude og.....
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:18 #9
-- darkside

Kan du ikke åbne en .zip fil?
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:19 #10
-- ole_madsen

jo, men da det er .xls dokument ville det være lidt svært at kopiere og, og stadig for det til at se læseligt ud!
Avatar billede djdark Nybegynder
06. december 2001 - 15:20 #11
Jeg kan heller ikke åbne en xls fil.....det har sq ikke noget at gøre med en Zip fil vel!!!!
Avatar billede Chewie Novice
06. december 2001 - 15:21 #12
Hvad skal du bruge den til ??
Avatar billede moebius Nybegynder
06. december 2001 - 15:23 #13
Det Asus bundkort skulle være svært at få til at køre stabilt og med den rigtige cpu hastighed!

Asus grafikkort er godt, men lad nu vær med at bruge de ulovlige Asus drivere!

Tastaturet er cool. Har det selv!

Alt det andet er der ikke så meget at sige om!
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:31 #14
-- moebius

Hvad er det for noget med nogle ulovlige Asus drivere? Hvad gør de?

Hvad mener du med at det er svært at få bundkortet til at køre stabilt? Er min køler da ikke god nok?
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 15:32 #15
-- chewie

Jeg skal bruge den som spille-computer (multimedia!)!
Avatar billede moebius Nybegynder
06. december 2001 - 15:34 #16
De Asus drivere jeg taler om har en feature som gør at man kan se gennem murer i blandt andet Half-Life Counter-Strike!

Det er noget med nogle jumpers som skal stilles helt præcist, så de passer til cpu´en!
Det skulle være enormt svært!
Avatar billede kristiank Nybegynder
06. december 2001 - 16:30 #17
-- moebius

Hvilket bundkort vil du så anbefale?
Avatar billede kristiank Nybegynder
11. december 2001 - 12:36 #18
.
Avatar billede moebius Nybegynder
12. december 2001 - 08:09 #19
Undskyld jeg ikke har svaret noget før, men jeg havde nogle problemer med mig forbindelse. Den ryger engang imellem!

Men af bundkort er der mange gode!
Det jeg har er et Soltek SL-75KAV ATX.
Jeg vil dog ikke anbefale dig at købe det, da der er nogle problemer med den Via lyd chip der sidder på det! Ellers er det et fint bundkort! Jeg har nu lært at leve med at der engang imellem kommer høj lys tone ud af højtalerne. Det sker osse at et spil under opstart laver en fejl med lydkortet så al´ lyden skratter!
Bortset fra det er det et okay lydkort!

Men jeg kan ikke rigtigt pege på et rigtig godt bundkort, for det du har på din liste er sgu godt og stabilt når det kører som det skal, men jeg har bare hørt at det er svært at få det til det første gang! Men det er jo ikke sikkert! Man kan jo få falske rygter! Men kig noget mere på alle de bundkort du mener er okay, eller bedre, og tænk dig om! Du skal jo ikke have et nyt efter 2 måneder, vel?!