Avatar billede trumf Nybegynder
06. december 2001 - 14:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange har IKKE svaret

Jeg kunne godt tænke mig at se hvor mange der har set på et spørgsmål uden at svare. Det kunne jo være et hint til at man har skrevet et for uforståeligt eller svært spm.

Mvh

TRUMF
Avatar billede waldowolf Nybegynder
06. december 2001 - 14:35 #1
Jeg har da et par gange, men det var nu fordi jeg ikke kunne svare pga. jeg ikke kunne finde ud af spørgsmålet ;)...

Waldo!. www.enter-s.dk
Avatar billede moebius Nybegynder
06. december 2001 - 14:36 #2
Det samme her.

Det er jo ikke alt der lige er hvad der står i overskriften!
Avatar billede prodic Mester
06. december 2001 - 14:36 #3
Det kan også give et meget urealistisk billed, af spørgsmålet.

Mange gange kommer man forbi noget der evt. kunne indeholde noget man gerne vil vide noget om/lære noget om.
Og ikke nødvendigvis noget man kan/vil svare på.

Folk skal skam nok svare hvis de kan - og husk et godt formuleret spørgsmål er det halve svar.
Avatar billede egede Nybegynder
06. december 2001 - 14:40 #4
Jeg plejer at spørge hvis jeg ikke forstår spørgsmålet, og hvis jeg er interesseret i et spm. så abbonerer jeg da på det uden at skrive en kommentar.
Avatar billede trumf Nybegynder
06. december 2001 - 14:40 #5
Det kan godt være at det giver et urealistisk billede, men som Prodic skriver, så er et godt spm det halve svar. Hvis man nu har stillet et godt spm, men ingen kan svare, så giver det jo et godt hint. Desuden har jeg flere gange set at folk skriver hvis de ikke forstår spm.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2001 - 14:43 #6
Jeg gider ikke svare på spørgsmål der kunne se sådan her ud:

Overskrift: Hjæææææælp!!!!
Spm: Min com virker ik mere, hvorfor ik? Jeg har CS2 og windows...

Men hvis folk formulerer deres spørgsmål ordenligt forsøger jeg at finde et brugbart svar. Og det er ligemeget hvad det er, og for mig behøver det ikke nødvendigvis at være IT-relateret.
Avatar billede jodder Nybegynder
06. december 2001 - 23:25 #7
Jeg vil lige indskyde, som det man kalder bruger og bestemt ikke IT-mand, at efter jeg, for kun for kort tid siden fik kendskab til eksperten, har læst mange spørgsmål velvidende at jeg ikke kunne hjælpe omkring IT (er revisor), men som \"ufaglært\" får man faktisk mange gode \"ideer\" af at følge i eksperters råd/vejledning.
En stor tak her for at i gider hjælpe os hjælpeæøse begyndere, men er det ikke også ideen med det hele, hjælp til selvhjælp ??? Jeg håber en dag at kunne bidrage, men en stor tak herfra!!!
Avatar billede egede Nybegynder
19. december 2001 - 14:41 #8
skal der lukkes?
Avatar billede trumf Nybegynder
27. august 2002 - 22:51 #9
Jep
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
27. august 2002 - 22:52 #10
waldowolf -> Du har vist problemer med den private site hva? :) Notice: Undefined variable: PHP_SELF in D:\websider\global\enter-s.dk\enter-s.dk\www\top.php on line 70

  kompetencer
Notice: Undefined variable: PHP_SELF in D:\websider\global\enter-s.dk\enter-s.dk\www\top.php on line 79

  om...
Notice: Undefined variable: PHP_SELF in D:\websider\global\enter-s.dk\enter-s.dk\www\top.php on line 88

  links
Notice: Undefined variable: PHP_SELF in D:\websider\global\enter-s.dk\enter-s.dk\www\top.php on line 97

  kontakt
Notice: Undefined variable: PHP_SELF in D:\websider\global\enter-s.dk\enter-s.dk\www\top.php on line 106

  forsiden
Notice: Undefined variable: PHP_SELF in D:\websider\global\enter-s.dk\enter-s.dk\www\top.php on line 116