Avatar billede nathammeren Nybegynder
05. december 2001 - 21:17 Der er 9 kommentarer

Driver

Hejsa  jeg har instaleret win me på en bærebar pc,men den kan ikke finde noget til lydkortet og grafik kortet. Den siger standart vga kort og køre i 16 farver . Jeg ved ikke hvad der sider i den , men dens naven er : web teck Model nr. N340S8.
Håber at der er nogle der har nogle driver

Hilsen Ronni
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. december 2001 - 21:24 #1
Der burde følge drivercder med ellers kig på producentens hjemmeside eller www.windrivers.com og www.drivershq.com
Avatar billede olai Juniormester
05. december 2001 - 21:49 #2
Staves det Web teck i 2 ord ???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2001 - 21:51 #3
Generelt er det sådan at Notebook producenten kun laver drivers til det operativ system der følger med maskinen!

Avatar billede olai Juniormester
05. december 2001 - 21:52 #4
Ja, men det gør producenten af komponenterne forhåbentligt ikke ;-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2001 - 21:52 #5
Maskinen er et OEM produkt her er den med et andet navn:

http://www.uniwill.com/n340s8.htm

Måske Nathammeren kunne bekræfte at denne er mangen til hans egen maskine!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2001 - 21:53 #6
olai>> Nej det gør de ikke, de lægger det ud til OEM producenterne at lave driveren, så det giver i sidste ende det samme......
Avatar billede olai Juniormester
05. december 2001 - 21:54 #7
james> Nederen hehe
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2001 - 21:57 #8
Det er normalen for IBM og Compaq.......
Avatar billede nathammeren Nybegynder
07. december 2001 - 20:44 #9
problemet er at jeg ikke ved hvad det er for nogle komponenter der sider i pc. Jeg tror at det er on bord men er ikke sikker .Hvis jeg hviste det så kunne jeg jo bare finde nogle driver på nettet . jeg håbede at der var nogle der havde den samme pc, så de kunne fortelle mig hvad der sad på kortet
Hilsen Ronni