Avatar billede skwat Praktikant
05. december 2001 - 18:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Åbne Spørgsmål

Jeg kunne godt tænke mig at man under profilerne på en bruger kunne se antal åbne spørgsmål som er oprettet af brugeren. Jeg ved godt at der er en oprettet af men den anden ville være en rigtig god sladerhank:)

På den måde ville man måske kunne \"lukke\" nogle spørgsmål.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
05. december 2001 - 18:23 #1
Det ville også være fedt hvis man kunne se besvaret og accepteret spøgsmål!
Avatar billede prodic Mester
05. december 2001 - 18:28 #2
Du har jo altid mulighed for at bruge sorteringsmulighederne under spørgsmålene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2001 - 20:11 #3
prodic> så må det jo være muligt at opstille spørgsmålene alfabetisk?
Avatar billede prodic Mester
05. december 2001 - 20:32 #4
John->Det er det da også. Klik på Teksten over spørgsmålene.
F.eks Spørgsmål du deltager i - klikker du på den så sorterer den i alfabetisk rækkefølge.
Klikker du på @ ved siden af - så sorterer den efter status.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2001 - 20:34 #5
prodic> Se det vidste jeg jo ikke... Takker :)
Avatar billede prodic Mester
05. december 2001 - 20:36 #6
Avatar billede skwat Praktikant
08. december 2001 - 12:34 #7
slukker og lukker
Avatar billede oz2kas Nybegynder
12. juni 2002 - 22:37 #8
prodic> 404 Not Found