Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 22:43 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

counter-strike

hejsa når jeg er inde i countet-strike,er der nogen der har nogen andre logoer de kan spray med på væggen med jeg har hørt at man kan få en mappe til at lægge billeder i,men jeg kan ikke finde noget der kan bruges.slage
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 22:44 #1

Du skal bruge en logo creator til CS, skriv din email så sender jeg alt du skal bruge til det :o)

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 22:45 #2

Altså forudsat du selv vil lave logo\'er også, hvis ikke det er det du mener så må du forklare det lidt bedre :o)

//Henrik
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 22:56 #3
smiske her er min e-mail slage@ofir.dk
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 22:58 #4
har du icq smiske
Avatar billede simonhb Praktikant
04. december 2001 - 22:59 #5
du kan også bruge WALLY
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 23:00 #6
hvad er det
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 23:01 #7

Det er sendt :o)

//Henrik
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 23:02 #8

Jeps, jeg har ICQ, hvorfor???

//Henrik
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 23:03 #9
det er nemmer og hurtiger at snakke
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 23:04 #10
hvad skal jeg gøre med alle de tal
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 23:04 #11

Ok, på den måde :o)  Du kan kontakte mig på 9614044, men jeg smutter snart i seng :o)

//Henrik
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 23:05 #12
jeg ringer til dig imorgen er det iorden
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 23:06 #13

Ringer?? Har du mit nummer??hehe

//Henrik
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 23:07 #14
to min så er jeg der
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. december 2001 - 23:08 #15
smiske>> gide du ikke også sende det til moi :)

admin@dinos.dk
Avatar billede slage1 Nybegynder
04. december 2001 - 23:10 #16
kan du se hvad jeg skriver i icq der står at du ser film
Avatar billede smiske Nybegynder
04. december 2001 - 23:10 #17

Jelzin>> Er sendt :o)

//Henrik
Avatar billede jelzin101 Praktikant
04. december 2001 - 23:33 #18
mange tak :)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. december 2001 - 00:15 #19
og det har hvad med webservere at gøre ?
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 14:51 #20
osaka_san>> det skal du ikke tage så tungt... folk har det med at oprette i webserver-kategorien hvis de ikke ved hvor det ellers skal ligge!! Det vænner man sig til :)
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. december 2001 - 15:00 #21
cyberfessor> jeg kender det skam godt fra programmer -> billedbehandling, men det gør  det jo ikke mere rigtigt ;-)

Heellere påpege at de er galt på den end at stå tavs til og lade dem øgelægge strukturen på eksperten. ;-)

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:03 #22
osaka_san>> nu har det stået på lige siden jeg startede, som efterhånden er lang tid... men nye brugere fatter det ikke... ligesom mange andre regler om f.eks. kun at oprette spm een gang!!! Du har ret det er træls, men det kan jo ikke passe at vi skal kæfte op hver eneste gang!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. december 2001 - 15:21 #23
Cyberfessor> Ikke SKAL, men bør hvis man ikke vil risikere at folk bliver ligeglade.

Det kan godt være nye brugere ikke helt forstår det, men så nytter det jo ikke noget hvis de ikke får det afvide, så bliver de bare ved.

Et gammelt ordsprog siger, \"Den der tier samtykker\" - Det er ikke altid det holder, men i denne situation er jeg fristet til at benytte det.
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:26 #24
så var det jo godt at du var hurtig nok til at gøre slage1 opmærksom på det, så det ikke sker igen... vel?? VEL??
Avatar billede osaka_san Nybegynder
05. december 2001 - 15:34 #25
Cyberfessor> Jeg tror bare jeg vælger at undlade at kommentere din sidste kommentar, da jeg godt kan mærke hvor det her er på vej hen.

Så fortsat god dag!

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede burningice Nybegynder
05. december 2001 - 15:44 #26
i lige måde... og glædelig 5 december :)