Avatar billede dip Nybegynder
29. marts 2000 - 08:20 Der er 2 kommentarer

pppd & Diald

Hej

Jeg har fået diald til at ringe til Mobilix, men efter den har ringet op første gang, vil den blive ved med at ringe op. Jeg bruger standardfilter.

Jeg har set at det er noget trafik på port 1027 - 1034, hvad de så end laver.

Er der en der har et forslag til en løsning ?

Mvh
David Ipsen
Avatar billede svindler Nybegynder
29. marts 2000 - 11:25 #1
Bruger du nogen former for icq eller lignende, der venter, indtil en forbindelse er etableret? De vil formentlig holde liv i forbindelsen, når de først er etableret.
Brug evt "netstat -p" for at se, hvilket program, der har hvilke porte åbne.
Avatar billede victor44 Nybegynder
30. marts 2000 - 00:15 #2
Først et stort tillykke med at du har fået DIALD til at fungere :-)
Check at du blokerer for at den skal ringe op ved netbios port 135-139.

God fornøjelse