Avatar billede cyberzed Nybegynder
03. december 2001 - 20:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ICQ på spørgsmålene

Kan i ikke sætte en lille icqblomst på ved folks navne hvis folk altså ønsker det, det er lidt nemmere at sende noget kode frem og tilbage vha icq :)

eller alt magt til eksperten.dk :)
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 20:52 #1
send en mail til info@eksperten.dk men forvent ikke et hurtigt retursvar da E. er syltet lidt i denne tid..
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 20:53 #2
cyberzed> ideen er som sådan god nok - der er bare en hage ved den: hvis koden kun sendes over icq, kan der ikke gives point, da løsningen skal være tilgængelig for alle brugere af eksperten
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 20:53 #3
altså skal koden også postes her
Avatar billede hojben Novice
03. december 2001 - 20:53 #4
problemet ville bare være at andre IKKE for del i koden... som det er meningen med E.,
Avatar billede dar Nybegynder
03. december 2001 - 20:55 #5
Meningen med eksperten er jo ikke kun at få svar for dine point her og nu, men også at opbygge et meget stort lager af gamle svar, nærmest en alt overskyggende FAQ. Og så er det jo ikke til meget nytte hvis folk bare sidder og udveksler kode over ICQ.
Avatar billede dar Nybegynder
03. december 2001 - 20:55 #6
Hmmmm.. Der er nogen der er meget hurtige her...
Avatar billede cautoo Nybegynder
03. december 2001 - 20:57 #7
man kunne måske foreslå at lave en funktion under tekstfeltet til at skrive i hvor man så kan skrive sin kode så der eks. bliver lavet et link til et andet sted på eksperten hvor koden så kommertil T STÅ :-)
Avatar billede cyberzed Nybegynder
03. december 2001 - 21:51 #8
helt klart skal der være en stor samling af kode på e. men jeg kunne godt savne en eller anden form for nærmere kontakt mellem de forskellige brugere

jeg kan godt se problemet med det i længden

det er også rart nok at have flere svar på et spørgsmål nu jeg tænker over det
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. december 2001 - 21:58 #9
cyberzed> vent og se når den nye eksperten kommer op at køre - mon ikke der er kommet nogle nye tiltag?
Avatar billede cyberzed Nybegynder
10. december 2001 - 14:50 #10
Mkay, men hvornår kommer den nye eksperten så op og køre ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2002 - 23:32 #11
lukke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2002 - 23:32 #12
.