28. marts 2000 - 14:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

www.bratta.com stjæler med arme og ben

Nej nu er de sgu for groft, jeg kan godt forstå at bratta er så populær, han stjæler det hele fra en uskyldig dansker.
http://www.wendelboe.dk/
Klik på DHTML- Demo 6

Jeg syntes at vi skal boycutte bratta og andre gode DHTML sites:-)

Eller er det mig der tager fejl??
Avatar billede mike@work Praktikant
28. marts 2000 - 14:12 #1
Ham Bratta må sgu da være en god hacker - Han har på en eller anden finurlig måde kommet forbi den copyright protection som Peter så fornuftigt har lagt på sit site - Med mennesker som Bratte, så er det jo tilsyneladende et krav, at hvis man har et sejt script og er knald god, så skal man fammmmmeee passe på at brødet ikke bliver taget ud af munden på en !!!!

Jeg er helt enig i at vi må værne om vores ret - Bratta er slet ikke nogen helt mere, jeg er ihverfald meget skuffet - DYBT skuffet !!!!

Eller er det mig der tager fejl??
28. marts 2000 - 14:12 #2
Kan vi muligvis udnævne http://www.wendelboe.dk/ som vinder af årets Master of The Cut&Paste?
Avatar billede spacey Nybegynder
28. marts 2000 - 14:42 #3
er i sikre på at det ikke er wendelboe.dk der stjæler fra bratta?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 14:57 #4
Helt ærligt, så tror jeg altså også mest på, at det er wendelboe.dk der stjæler fra Bratta. wendelboe.dk's side er jo slet ikke færdig, så det lyder da lidt underligt, hvis det er Bratta der stjæler noget der kun er halvfærdigt.
Avatar billede knogle Nybegynder
28. marts 2000 - 14:58 #5
Haha.. for det første.. så kan det lige så godt være omvendt som spacey si'r det.. for det andet.. alle med en smule respekt for sig selv kan lave det.. *ligger flad af grin*
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 15:01 #6
wendelboe.dk's sider er jo helt til grin, det eneste der er bare lidt smart, det er da det fra bratta.com!
Avatar billede mike@work Praktikant
28. marts 2000 - 15:06 #7
COME ON GUYS...... Kan i virkelig ikke se ironien i vores (DEF & mit) indlæg *LOL* Det er sgu da Wendelsboe der er tyven, Bratta er jo guden inden for DHTML !!!!!
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
28. marts 2000 - 15:51 #8
Hæ hæ, der er nogle der forstår at sætte gang i tingene. Prøv at holde masken lidt længere næste gang...godt gået!
Avatar billede olebole Juniormester
28. marts 2000 - 21:10 #9
<ole>
Jorden er flad!
Grise kan flyve!
Dolly Parton sover på maven!
Og Bratta.com er en hælercentral for stjålne scripts!

Joken er FEEEED - bortset fra én ting: Wendelboe's scripts har intet til fælles med Bratta's. De er REN Stenalder.
Han har et dårligere browser-check - han har dog ikke brug for bedre, da han ikke kan scripte X-browser!
Han laver ikke - som i Bratta's scripts - et sexy lille objekt og manipulerer det!
Og det var kun for at nævne TO ting ;-) (...Åhhh, denne perfiditetens sødme...Hehe!)
Wendelboe SUCKS...!!!
Bratta RULEZ...!!!

PS: 3 (TRE) dage til - og timingen havde været perfekt...AprilsNar!
/VH
</bole>
Avatar billede mute Nybegynder
02. april 2000 - 11:43 #10
For sådan lige at hoppe ind i samtalen her ...

Er det den samme wendelboe side vi alle snakker om ????  For den jeg ser her, er da noget af det værste jeg længe har set ?!?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
02. april 2000 - 19:01 #11
Så er det den samme...
Avatar billede olebole Juniormester
04. april 2000 - 03:47 #12
KAN ikke være andre...Hehe...!
04. april 2000 - 08:26 #13
Tak for en opmuntrende dialog :-) Ironi og sort humør bliver værdsat, og det glæder mig.
Avatar billede olebole Juniormester
04. april 2000 - 09:14 #14
ANYTIME...!!!