Avatar billede dudtmund Nybegynder
03. december 2001 - 14:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sort Skærm

når jeg installer win xp home dk og har gjort det jeg skal får jeg først en
blå skærm hvor der står installation indlæser filer og når det så kommer der til at den indlæser filsystemet så går den i en sort skærm hvor en hvid cosør står blinker og så sker
der ikke mere.
Hvor kan problemet ligge ??
Avatar billede Xelot Nybegynder
03. december 2001 - 14:54 #1
Det \"problem\" fremkom også ved mig, men jeg ventede bare, og så gik den selv vidre med at installere.
Avatar billede dudtmund Nybegynder
03. december 2001 - 14:55 #2
Det var dejligt for dig ,----men ikke for mig,---den bliver stående med den sorte skærm !!!
Avatar billede resten Nybegynder
03. december 2001 - 14:58 #3
Prøv evt at starte forfra igen og inden hent de her bootdisketter til xp www.bootdisk.de som du kan starte op på og slette de gamle filer.
Avatar billede casi Nybegynder
04. december 2001 - 18:23 #4
det problem løb jeg også ind i, efter flere genstarter og adskillige førsøg på at komme vidre,
kom jeg i tanke om, at jeg havede haft samme problem under win2000, efter at have sat nyt grafikort i, så hen i bunken og finde et ældre kort satte det i der efter kørte instalatinoen perfekt,
efter dette installerede jeg driverne til det nye kort sluukkede genmonterede det nye kort og vola