Avatar billede dudtmund Nybegynder
03. december 2001 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programfejl

Når jeg starter min computer kommer der en fejlmeddelelse hvor der står: <Processen er allerede afsluttet programmet skal genstartes der oprettes en fejllog> sådan kan den fortsætte med at genstarte i en uendelighed. Jeg har windows 2000. Det er sket efter at jeg har skiftet ram, men i starten kørte den fint, og den har registreret alle rammene. Jeg har prøvet at tage de nye ram ud, og kun have de gamle i, for at se om det gjorde nogen forskel - det gjorde det ikke!
Hvad kan der være galt?
Avatar billede brie Nybegynder
03. december 2001 - 12:44 #1
Hmmm... også i fejlsikret tilstand...

Hvis den virker er en scandisk nok på sin plads...

Eller kan du have været så uheldig at have busted dit MB, det sker for den bedtse (dvs. mig) =) hehe

Mvh Brie
Avatar billede dudtmund Nybegynder
03. december 2001 - 14:52 #2
Takker af .0.
Avatar billede mlr Nybegynder
03. december 2001 - 14:55 #3
dudtmund>> Tror du ikke snart at du skal til at acceptere nogle andres svar istedet for dit eget HVER gang du opretter et spm.?
Avatar billede dudtmund Nybegynder
03. december 2001 - 15:21 #4
Det må jeg sige er en ganske uretfærdig beskyldning. Jeg har og vil dele Point ud til de svar der er brugbare.
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. december 2001 - 07:10 #5
Det er jo lidt svært, når du har givet digselv point ..