Avatar billede snowlife86 Nybegynder
03. december 2001 - 01:16 Der er 7 kommentarer

Den forstår jeg ikke

Hej.
Jeg har skrevet en spørsmål om hvordan man kan blive 8 spillere på Coungter-Strike. Og det kan kun være 5 spillere på Counter-Strike.
Spårgsmållet nu er at jeg forstår ikke hvordan jeg kan få dem til at blive 8 spiller. I har skrevet at vores 8 computere er måske ikke stærke nok til 8 spillere. men vores computere er ret gode.

Processoren er 750 MHZ
Grafikkortet er Geforce 32MB
Ram 64 MB
Harddisk 20 GB
Lydkortet er 16 bit
Og Bundkortet er Asus

Jeg kan ikke få Counter-Strike til at kunne klare 8 spillere.

Så, kan i hjælpe mig???????

Avatar billede sturman Nybegynder
03. december 2001 - 16:29 #1
well 64MB ram.....that has to be a typing mistake. anyway, make sure that you have set the max players to 8, i am fairly sure you would not have over looked that but you never know.
Make sure that all the versions of counter-strike are the same...and have the halflife updates. you can get the updates for both at www.boomtown.net
It might be a problem with you ip numbers, check to make sure that all the computers can see the game. if that is the probelm then sort it out, either make them all obtain ip numbers automatically or specify them all. if you dont know how to check it then right click on network neighbourhood -> properties -> click once on TCP/IP -> select properties....
I hope this solve your problem.

- Sturman
Avatar billede nst Nybegynder
27. december 2001 - 01:23 #2
det kunne også være at det er fordi at i ikke har den samme version af counter-strike

men skrive lige hvad den siger, eller hvad det mere precist er der ikke virker
Avatar billede noia Nybegynder
21. januar 2002 - 14:19 #3
Et simpelt svar kunne desværre også godt værre, at banen simpelthen ikke indeholder flere start-pladser. Nogle baner kan ikke klare voldsomme antal af spillere, simpelthen fordi banen ikke har plads til dem ved startstederne. Jeg har selv bygget en del baner, og man får en fejlbesked om, at der ikke er plads, hvis man prøver at komme ind i et spil, hvor der ikke er nok startpladser. Jeg går udfra, at banen stadig angiver, at der er 8 mulige spillere, men at kun 5 kan komme ind. Eller hvad?
Avatar billede noia Nybegynder
21. januar 2002 - 15:48 #4
prøv evt. at læse om mapping på www.counter-strike.net - der står ret tydeligt, at der helst skal foreligge mindst 10 startsteder til hver side - hvis der nu kun foreligger 5 på banen, så... tjah. :-)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
29. april 2002 - 10:36 #5
Selve computeren kan sagtens klarer 8 spillere... snakker vi om en server på LAN eller over internettet?
Avatar billede -cdk-noller Nybegynder
28. maj 2002 - 14:49 #6
welll det for står jeg ikke jeg har en 450mhz den kan køre 32 spiller.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
28. maj 2002 - 15:14 #7
hehe vi skulle jo gerne lige hører om det er over nettet for så ligger problemet sikkert i din internet forbindelse. Snakker vi om en LAN server så burde den sagtens kunne klarer det.