Avatar billede dudtmund Nybegynder
02. december 2001 - 18:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Home DK

Ved opgradering fra Win 98 SE går skærmen i sort, der vises ingen fejl eller kompabilitets problemer, jeg har også prøvet at vælge ny installation med samme resultat, jeg kan tilføje at min PC. kun er 2 md. gl. Proc. 1,2 GB., 256 SD-ram,60 GB hardisk samt en ret ny på 20 GB.
Jeg er s... ved at fortryde købet af den nye Windows XP.

Avatar billede omen Nybegynder
02. december 2001 - 18:30 #1
Prøv at reset din bios til dens default indstillinger...
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 18:32 #2
jeg har selv haft samme problem..,. jeg løste det dog ved at skrifte mit grafikkort ud med et gammelt s3 kort under installationen. Da windowsXP var oppe at køre skiftede jeg tilbage igen, og siden har der ikke være nogle problemer. Så prøv at smide et andet grafikkort i..... Har du prøvet at opdatere setup filerne, som den foreslår ?
Avatar billede dudtmund Nybegynder
02. december 2001 - 19:50 #3
Jeg har opdateret og osv. Intet hjælper.
Det kan da ikke passe at man skal skifte Grafikkort for at få XP til at fungere. Jeg har heller ikke andet grafikkort.
Andre foreslag modtages med glæde.
Avatar billede amyand Nybegynder
02. december 2001 - 21:32 #4
Nej, sådan burde det ikke være, siger bare at det virkede for mig.... Havde selv samme problem med at skærmen gik i sort, umiddelbart efter opstartsbilleder
Avatar billede dudtmund Nybegynder
03. december 2001 - 08:58 #5
Hm tak for ideerne. Har kontaktet Microsoft, de ville vende tilbage til mig i løbet af et par dage.
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
03. december 2001 - 14:37 #6
hmm hvis du har en \"reset bios fail saife defaults\" option i din bios så prøv at slå den til.