Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 18:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Undren, ingen admins

Jeg sad lige og kiggede de 20-30 nyeste spørgsmål igennem, og så ikke et svar fra en admin. Så der fik mig til at spekulere over om der overhovdet er nogle admins der læser denne gruppe, det vil virke lidt mere nyttigt at skrive her, hvis der var en admin der svarede i en gang imellem, ellers kommer det til at virke som spild af tid at give ideer til forbedringer.

Bare min mening/undren, vil meget gerne have kommentarer.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 18:12 #1
Ja, der er admins der læser denne gruppe, men de har ret travlt for tiden.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2001 - 18:15 #2
Min håb er at de knokler med det nye eksperten :)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. december 2001 - 18:16 #3
nOrmality >> Hvor ved du fra, at de læser denne gruppe ?
Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 18:30 #4
n0rmality> lyder godt, men det vil nu være godt hvis de svarede en gang imellem så man vidste at de ens foreslag ikke bare går til spilde.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 18:33 #5
tony_breindal : Med det navn burde man da forvente det. :)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. december 2001 - 19:33 #6
Ok, så du forventer det, men ved det ikke ?
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 19:35 #7
Eksperten.dk : Forslag er en af de to kategorier som admins selv siger de følger med i, så jeg forventer og ved at de kigger herind - men hvor ofte ved jeg ikke. :)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. december 2001 - 19:37 #8
OKi :)
Avatar billede rocekiller Nybegynder
03. december 2001 - 09:44 #9
lukker