Avatar billede kasperb Nybegynder
29. november 2001 - 22:24 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

TV-kort

Jeg er på udkig efter et TV-kort. Kortet skal helst koste mellem 400 - 800 kr. Jeg har kigget på EDBpriser.dk, men hvilket kort skal jeg vælge? Er der evt. nogen der har gode anbefalinger/erfaringer?

/KasperB
Avatar billede kapt Nybegynder
30. november 2001 - 00:50 #1
jeg har lige købt, hauppauge win tv go (ca 500,-)
det er meget nemt at installere og bruge,der er kun det problem,at der er meget sne på´,det er nok kun et spørgsmål om rigtig opsætning ellers kører det rigtigt godt.
Avatar billede farnsworth Praktikant
30. november 2001 - 08:28 #2
Har også lige købt nyt kort geforce 2 mx-400 64 mb og tv-out(selvfølgelig) det kostede den ringe sum af 730 kr med fragt. prøv at kikke på www.bjtrading.dk de er hurtige og billige i mine erfaringer.
held og lykke med det.

/Farnsworth
Avatar billede kasperb Nybegynder
30. november 2001 - 13:07 #3
Faktisk havde jeg selv lidt kig på Hauppauge`s WinTV Go, og jeg regner med at det er den jeg køber. Tak for hjælper begge to.

/KasperB