Avatar billede thuggish Nybegynder
29. november 2001 - 19:26 Der er 8 kommentarer

Ripping til MP3 i XP

Hejsa,
Jeg bruger MP3 ripping programmet CD-EX
( http://www.cdex.n3.net/ ), og jeg kan f**** ikke få lortet til at virke. Jeg \"kører\" med et plextor cd drev, og det har altid virket i 98 / 2000, nogle der har erfaringer/løsninger til mit lille, men irreternde problem?

Tak
Avatar billede resten Nybegynder
29. november 2001 - 19:27 #1
Hvorfor bruger du ikke mediaplayeren i win xp.
Avatar billede maxium Novice
29. november 2001 - 19:28 #2
Avatar billede resten Nybegynder
29. november 2001 - 19:28 #3
Den kan det samme som den du nævner der.
Avatar billede resten Nybegynder
29. november 2001 - 19:31 #4
det nemmeste må sku da være at bruge mediaplayeren den laver det hele selv istedet for at bruge en masse unødvendigt softvare som gør xp ustabilt.
Avatar billede thuggish Nybegynder
29. november 2001 - 19:31 #5
Jeg burde måske have skrevet at jeg *også* brugte den til at lave Wav filer med
Avatar billede resten Nybegynder
29. november 2001 - 19:32 #6
Den lægger dem da ind som mp3.
Avatar billede skurggman Nybegynder
30. november 2001 - 12:55 #7
Du kan bare bruge et program der hedder Music Match Box... det er totalt godt og den kan gå helt op til 300- og grønlangkål! Jeg bruger den selv i XP.
Avatar billede myth Nybegynder
30. november 2001 - 13:13 #8
XP under ikke digital kopiering som MP3 se evt mit \"?\"      mP3 i windows XP