Avatar billede squire Nybegynder
29. november 2001 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Banner

Et godt banner program hvor det kommer til at se prof. ud, hvor finder jeg sådan et???
Avatar billede md_craig Nybegynder
29. november 2001 - 14:24 #1
??? øh hvad taler du om ???

et billed redigerings program ???? og til at lave et banner som er på toppen af siden her ???
Avatar billede netz-dk Nybegynder
29. november 2001 - 14:24 #2
har du prøvet Flash?? http://www.macromedia.com > products > og så kan du ellers gætte dig frem *Ss* og du skal ikke downloade den der hedder Macromedia Flashplayer men du skal gå længere ned på siden til \"Macromedia Flash 5.0\"

- Netz.dk
Avatar billede netz-dk Nybegynder
29. november 2001 - 14:30 #3
http://www.macromedia.com/software/flash/

Så nu kan du lave nogle fede bannere dog ikke 3D
Avatar billede and.vang Nybegynder
29. november 2001 - 14:34 #4
Hvis det skal se professionelt ud, så kræver det egentlig mest kreativitet.
  Paint Shop pro er rigtig godt, men du kan jo også sagtens bruge Photoshop eller sådan noget. Men, du ved...$$$$$$$$$$$$.....

/Anders
Avatar billede md_craig Nybegynder
29. november 2001 - 14:36 #5
du kan også bruge den tilhørende image ready, til adobe photoshop (5.0 hved ikke helt)/5.5/6.0/\"7.0\" her kan du arbejde med lag,,, og er meget mere beregnet til .gif -bannere hvilket er det mest brugte, og profesionelle...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. januar 2002 - 17:27 #6
Paint Shop pro er for amatører