Avatar billede lost-sniper Nybegynder
29. november 2001 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ny section til GAME MOD programmering

Jeg er lige begyndt at programmere MODs til half life, og jeg har søgt næsten dag og nat bare for at finde noget der dreger sig om HL mods, men har ikke fundet noget, kun en side, MEN last updated 1999 april, så er det man er hved at smadre sit tastetur af bare søgninger.
Så hvad med at åben en nu headline som hedder GAME-MOD eller sådan noget.

og så under GAME MOD noget til Half life, unreal, age og kings, Tripes & m.m

jeg kender ikke så meget til hvad der findes af spil man kan lave mods til.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. november 2001 - 14:03 #1
Hvorfor ikke bare Programmering > Generelt? Tror det er vel meget at lave en hel kategori til den slags.
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
29. november 2001 - 14:05 #2
Jeg har tænkt mig selv at programmere den section på min side Daily-hunt.dk
Men den vil ikke blive ligeså kendet som vis den var på experten.dk
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
27. januar 2003 - 09:55 #3
luk
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
27. januar 2003 - 09:56 #4
luk