Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. november 2001 - 18:18 Der er 13 kommentarer og
4 løsninger

VirusWall

JEg mangler en god VirusWall til en Exchange 2000server

hvad kan anbefales??
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 18:20 #1
Mener du en firewall eller et anti-virusprogram? Eller måske begge dele???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. november 2001 - 18:21 #2
nej jeg mener en VirusWall
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 18:21 #3
Så må du lige forklare hvad det er
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. november 2001 - 18:21 #4
djecleman --> hvilket er?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. november 2001 - 18:34 #5
alla en firewall et program der går ind og tjekke indg. mail for virus på selve serveren
Avatar billede fcs Novice
28. november 2001 - 18:36 #6
Er det din egen server eller er der tale om at du vil checke din egen mail for virus inden du henter den ned fra en udbyders server?
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. november 2001 - 20:29 #7
Avatar billede tgm Nybegynder
28. november 2001 - 20:35 #8
Bruger Mcafee groupsheild
den er go

http://www.mcafee.dk/products/

TGM
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. november 2001 - 21:01 #9
heheh
Avatar billede tgm Nybegynder
29. november 2001 - 09:19 #10
Det må du nok sige
TGM
Avatar billede sgatke Nybegynder
29. november 2001 - 12:40 #11
Både NAV for Exchange og McAfee Groupshield er udmærkede produkter. Men hvis du skal have _rigtig_ indholdssikkerhed på din mailserver (fordi virus ikke er den eneste trussel), så skal du kigge på programmet MAILsweeper på www.mimesweeper.com
MAILsweeper samarbejder med de fleste antivirus værktøjer, f.eks. McAfee og Norton...
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
30. november 2001 - 11:56 #12
F-Secure skulle være en af de bedste. De specialisere sig i at stoppe viruser før de kommer ind i systemet!!
www.f-secure.com
http://www.f-secure.com/campaign/stop.shtml
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. november 2001 - 16:15 #13
cyborgsoftware> I modsætningen til alle de andre AV producenter, som først lader virusen inficere hele netværket og der efter fjerne virusen? :-)

Kunne ikke lade være!! :)

Symantech laver noget lign.: http://enterprisesecurity.symantec.com/content/productlink.cfm#0
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
30. november 2001 - 20:48 #14
HAHA! I ideen med F-Secure er at den scanner alt indgående trafik, før fx mails kan åbnes. Så hvis der er en inficeret email, kommer den aldrig ind i system, da \"VirusWallen\" stopper den.
Avatar billede cyborgsoftware Nybegynder
30. november 2001 - 20:51 #15
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. december 2001 - 16:40 #16
bruger trend scanmail for exchange nu den er god
Avatar billede djeclemen Nybegynder
08. december 2001 - 16:41 #17
7,5 point til vær af jer