Avatar billede carbello Nybegynder
27. november 2001 - 22:08 Der er 2 kommentarer

Information om telnet

Jeg er lige begyndt og \"lege\" med en oracle database, som jeg gerne vil have til at med kommunikerer med en TeamPad (fujitsu) - gennem en telnet forbindelse, der også skal levere skærmbilledet.

Er der nogen der kende nogel gode udviklingsværktøjer (gerne freeware) til dette evt. eller ved, hvor der kunne være nogen der vist noget om dette?
Avatar billede pnielsen Nybegynder
28. november 2001 - 15:36 #1
Det er ikke rigtigt fedt at skulle udvikle i et værktøj i et telnet vindue. Det bliver
nok noget ala en forms 4.5.

Det bedste ville være at du kunne få en sql*net forbindelse. Så kan du jo bruge stortset alle værktøjer der er tilgængelige.
Toad er godt, Devil er fedt ( de minder om hinanden)

Avatar billede a_c Nybegynder
19. december 2001 - 22:59 #2
pnielsen>> Jeg er vant til Toad (og egentlig tilfreds med det), men gad da godt prøve devil. Har du et link måske?
Mojn
A_C