Avatar billede kimalb Nybegynder
27. november 2001 - 21:38 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Explorer 6.0

Efter jeg har været på Microsoft Update og opgraderet min explorer til 6.0 understøtter den ikke rammer, hvordan får jeg den til det så jeg kan åbne alle sites?
Avatar billede mlr Nybegynder
27. november 2001 - 21:40 #1
Jeg bruger også IE 6.0 og mit inderstøtter da rammer...
Avatar billede omen Nybegynder
27. november 2001 - 21:41 #2
Du skal vidst ind under Windows Update igen, og hente et java-plugin til IE 6.0
Avatar billede mlr Nybegynder
27. november 2001 - 21:41 #3
Prøv f.eks. at gå op i Funktioner> Internet Indstillinger> Avanceret der skulle der nok være ngoet der kan hjælpe mod det...
Avatar billede kapla Nybegynder
27. november 2001 - 21:43 #4
Prøv, Funktioner - Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger - Avanceret - Tillad altid cookies under sessionen.

PS. Forkert Kategori!
Avatar billede mlr Nybegynder
27. november 2001 - 21:45 #5
Funktioner> Internet Indstillinger> Microsoft VM. Ændre det så der kun er V i den øverste af de 3. Det hjælper måske...
Avatar billede mlr Nybegynder
27. november 2001 - 21:47 #6
kapla0>> Der er ikke sat noget til ved mig og min understøtter da rammer...?
Avatar billede crystal-t Nybegynder
27. november 2001 - 21:49 #7
Jeg tror også at det er: et eller andet du ved en fejl har pillet ved...

Og den eneste måde er nok at: glukke lidt i instellinger =]
Avatar billede kimalb Nybegynder
27. november 2001 - 21:49 #8
Mit OS er 2000 pro. Undskyld, det skulle jeg nok have nævnt. Jeg kan ikke finde Funktioner,den må hedde noget andet i engelsk udgave
Avatar billede crystal-t Nybegynder
27. november 2001 - 21:50 #9
instillinger =]
Avatar billede mlr Nybegynder
27. november 2001 - 21:51 #10
Functions =) Eller noget i den stil
Opdelenen øverst er:
Filer - Rediger - Vis - Foretrukne - Funktioner - Hjælp
Dvs. funktioner er nr. 5 fra venstre og nr. 2 fra højre. =)
Avatar billede kimalb Nybegynder
27. november 2001 - 21:51 #11
Tak for hjælpen
Avatar billede mlr Nybegynder
27. november 2001 - 21:56 #12
Har du fundet ud af det?
Avatar billede kimalb Nybegynder
27. november 2001 - 22:04 #13
Ja, den skulle bare genstartes før det virkede.Forøvrigt må det være den der hedder TOOLS på min udgave. Har i fået pointene, jeg er nemlig helt ny her, og er ikke helt sikker på hvordan det fungerer?
Avatar billede kimalb Nybegynder
27. november 2001 - 22:07 #14
Nu tror jeg at jeg har fundet ud af det.