Avatar billede stormester Nybegynder
27. november 2001 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Øh hvor er iDVD

hvor f... er iDVD, den blev ikke installeret på mit system, og den ligger ikke på OS9.2 eller OS10.1 CD\'erne. Apple har da vist \"glemt\" den ...
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. november 2001 - 15:36 #1
Hej Stomester,

Hvis iDVD indgår som en standard del af systemet du har købt kan du kontakte din forhandler. Jeg har selv haft meget gode erfaringer med lignene mangler ved levering.

mvh geo
Avatar billede stormester Nybegynder
27. november 2001 - 15:39 #2
Hej Geo..det vil jeg gøre, men først vil jeg lige høre om jeg er den eneste i DK med dette problem.
Avatar billede stormester Nybegynder
28. november 2001 - 12:31 #3
Den ligger på genkopierings Cd\'erne, hvis den ikke er installeret fra start!