Avatar billede sole Nybegynder
26. november 2001 - 13:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

flashfil til power point

Er der nogen der ved hvordan jeg arkivere et flash dokument (mac) så det fungere i power point på en pc
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
26. november 2001 - 13:11 #1
du skal eksportere det som en quicktime film i flash (file, export - vælg quicktime), og i powerpoint vælger du så indsæt multimedieklip
Avatar billede sole Nybegynder
26. november 2001 - 13:18 #2
jeg sidder med windows 98.... er det 2000 udgaven du referere til....multimedieklip det samme som movieklip på engelsk
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
26. november 2001 - 13:22 #3
yes sir
Avatar billede sole Nybegynder
26. november 2001 - 13:24 #4
til maxhardcore.... jeg kom til at lave et svar til mig selv istedet for en kommentar til dig.... håber at du kan give mig svar på det alligevel
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
26. november 2001 - 13:26 #5
ja det er det samme, i Powerpoint vælger du insert moviclip...
Avatar billede sole Nybegynder
26. november 2001 - 13:28 #6
Jeg kan desværre ikke se min quicktime fil når jeg inserter den som movieklip.... er der nogle  ting jeg kan gøre grundlæggende forkert ?