Avatar billede _jokn Nybegynder
25. november 2001 - 19:09 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

drivere ?

hej

Hvor kan jeg downloade drivere så min computer fx. understøtter swf filer ?
Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 19:11 #1
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. november 2001 - 19:14 #2
Drivere er udstyrs specifikt, ikke software specifikt.

En driver er noget du henter for at få dit grafik kort til at virke.....

Du skal finde ud af hvilket program en SWF fil skal åbnes med. og så installere det program.
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 19:14 #3
swf = Shockwave Flash object.
Det behøves du så vidt jeg ved ikke driver for at understøtte.
Er det fordi du vil afspille dem eller redigere dem ??
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. november 2001 - 19:16 #4
Maximums link burde du!

Men her er noget mere om SWF filer:
http://openswf.org/
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 19:16 #5
Du kan åbne swf filer bla. med software fra macromedia. De har blandt andet lavet Dreamveawer.
Se deres side her:
http://www.macromedia.com
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 19:16 #6
Avatar billede _jokn Nybegynder
25. november 2001 - 19:23 #7
er det virkelig rigtigt at man SKAL install et helt program bare for at kunne fx. understøtte swf filer eller mp3 filer ?
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 19:25 #8
Jep. Du skal jo også have en nokia telefon for at downloade nokia ringetoner.
Avatar billede _jokn Nybegynder
25. november 2001 - 19:28 #9
olai -> det kan du da ik sammenligne med :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. november 2001 - 19:28 #10
_jonk>> Du skal jo også installere et program for at læse word dokumenter. De fleste installere WordPad, men den fulde nydelse fåes med word!!!  ;-)