Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:11 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Nyt brugernavn i Eksperten

Jeg er træt af at hedde \"solbjerg\", fordi alle tror jeg er en mand. Normalt gør det ikke noget, men af og til bliver jeg omtalt som han, og det skurrer alligevel lidt i ørerne. Kan jeg ændre navnet uden at oprette en ny konto. (Jeg har tre e-mail adresser). Det ville være at snyde, for så ville jeg jo få 300 point igen.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 19:13 #1
jeg tror da gerne at du må framelde den nuværende bruger - og så oprette en ny
Avatar billede msmows Nybegynder
24. november 2001 - 19:15 #2
Hej pigelil, bedre?? :O)
Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:17 #3
*rofl* nix, eftersom jeg er farmor og ret omfangsrig for tiden.
Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:19 #4
phunkypopcorn>>Jeg har jo sat 300 point på højkant for den, der kan bryde ind i puteren, så jeg må i hvert fald vente lidt med at blive til kirsten.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 19:20 #5
hva med shemale :)) (EJ PJAT)
Avatar billede tgm Nybegynder
24. november 2001 - 19:21 #6
Opret en ny bruger og lav et spm med max point(solbjerg) og lad ny bruger svare på det
så har du stadig alle dine point +300 som ny bruger har
du kan så herefter afmelde solbjerg

TGM
Avatar billede tgm Nybegynder
24. november 2001 - 19:22 #7
ved ikke om den går
Avatar billede tgm Nybegynder
24. november 2001 - 19:23 #8
sorry havde ikke set Phunkypopcorns svar
Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:25 #9
Det er ikke for at _beholde_ point, men fordi jeg som solbjerg har udlovet point.

phunky>> Hvad er der galt med Kirsten?
Avatar billede prodic Mester
24. november 2001 - 19:26 #10
Du er nødt til at oprette en ny bruger efter du har lukket dine nuværende åbne spørgsmål.

Og det er ikke tilladt, at overføre de point du har nu til din nye konto/bruger.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 19:26 #11
solbjerg : kirsten er helt fint - shemale var bare en joke.

du er da ellers en modig kvinde må jeg sige. *GG* ligefrem give folk lov til at hacke dig
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 19:28 #12
tgm : dit forslag vil forøvrigt blive betragtet som en point overførsel hvorefter begge brugere vil blive slettet :/
Avatar billede tgm Nybegynder
24. november 2001 - 19:33 #13
fair nok
TGM
Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:34 #14
phunky>>Få lov til at hacke og få point for det. Det er selvfølgelig sjovere, når man ikke har fået lov. Men nu er der lejlighed til at øve sig lidt :-), og jeg får afprøvet, om jeg er nogenlunde sikker.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 19:37 #15
det er selvfølgelig korrekt
Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:37 #16
phunky>>Lav lige din første kommentar om til at svar, så du kan få point.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 19:38 #17
men jeg turde stadig ikk slippe en flok teenage unger fri på min HD *GG*
Avatar billede solbjerg Nybegynder
24. november 2001 - 19:49 #18
Nu ved jeg slet ikke, om det er unge eller gamle genier, der er i gang. En af dem snakkede da om, at hans børn kaldte, så....

Og nu er der altså gået mange timer siden, jeg stillede spørgsmålet, så helt let kan det da ikke være. Alle må se indholdet af min puter, men de må helst ikke tage magten over den, og jeg er heller ikke vilde med orme i æblet (nej det er ikke en Mac). Så var der en der sagde, at min firewall var skod, og så var ideen der.
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
24. november 2001 - 20:31 #19
Ja, så er jeg tilbage iført et ny navn. Jeg mangler at give phunkypopcorn 15 p.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 20:38 #20
du ka oss bare gi dem til de fattige børn i afrika :)
Men nu kaster jeg ilge et svar for en sikkerheds skyld
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
24. november 2001 - 20:43 #21
Ja, så laver lige et spørgsmål i generelt, frit
Avatar billede admin Novice
29. november 2001 - 10:15 #22
På den nye version af Eksperten (E3) kan man ændre brugernavn.
:) Admin
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 11:03 #23
det lyder da herligt :)