Avatar billede dns Nybegynder
24. november 2001 - 16:28 Der er 5 kommentarer

Bedste program til brug for mail server

Jeg mangler et godt mail program Som kan køres på
win 2000 server Så er der nogle af jer der ved hvilken program som der vil være godt for mig at bruge så høre jeg gerne for dig.

Det vil ikke gøre noget det er et der er til at skaffe ?
Avatar billede jbe Nybegynder
24. november 2001 - 16:32 #1
Er det en mail-klient eller mail-server du efterlyser?

mvh

Jan
Avatar billede dns Nybegynder
24. november 2001 - 16:38 #2
Jeg skal selv hoste mine mail adresser
På egen server skal bruge et mail program der kan styre det for mig Har flere domaine navne på egen zone server som der også skal være mail på.
Avatar billede jbe Nybegynder
24. november 2001 - 16:42 #3
Ok (jeg kunne måske også hve læst overskriften bedre).

Jeg bruger selv ArgoSoft Mailserver Pro. Findes i flere versioner, fra helt gratis til pro.

Hvis du vil kunne hoste flere domæner er det den du skal bruge.
Indeholder web-interface for brugere, administrator og administrator for enkelte domæner, listserver og wap-access.

Pris $88,- Suveræn til prisen - Kan varmt anbefales. Se på www.argosoft.com, hvor du også kan downloade en demo.

mvh

Jan
Avatar billede cyb Nybegynder
26. november 2001 - 13:16 #4
prøv pegasus, de ved virkeligt hvad det drejer sig om når man skal lave emailsoftware.

http://www.pmail.com/whatsnew/new_m32.htm
Avatar billede jbe Nybegynder
01. december 2001 - 16:12 #5
Er dette spm. stadig åbent, ellers tildel points og luk det.