Avatar billede apc Nybegynder
24. november 2001 - 15:41 Der er 1 kommentar

PS/2 port fungerer ikke

På min notebook har der været installeret både extern mus samt keyboard via PS/2 porten og har fungeret korrekt. Det underlige er, at efter at have haft koblet en extern skærm til notebooken har jeg haft problemer med at få noget til at fungere via PS/2 porten. Er porten stået af, eller kan der være en opsætningsfejl? Ved opstart meldes keyboard fejl men det interne keyboard fungerer ok.
Intern mus samt mus på seriel port er ligeledes ok.
Hvordan kan PS/2 porten chekkes?
På forhånd tak for hjælpen.
mvh
Carl
Avatar billede zetrograde Nybegynder
05. december 2001 - 14:43 #1
Prøv at reset din notebook. på nogen bærbare (Fx HP\'s) er der i siden en lille knap, som man kan reset\'e sin bærbare med.

Prøv evt. at loade default i BIOS for at \"nulstille\" dit mainboard.