Avatar billede larsdall Nybegynder
24. november 2001 - 11:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation af grafikkort

Jeg har et MS-6340M Motherboard med et integreret S3SavagePro grafikkort. Jeg har købt et Geforce MX- grafikkort, men jeg kan ikke få det installeret.

Jeg har afinstalleret S3-driveren og sat Geforce- kortet i AGP-slottet, men når jeg så booter op, finder windows ingen geforce-grafikkort, eller også kommer der slet ingen kontakt til skærmen.

Kan nogen hjælpe?

Venlig hilsen

Lars Dall-Hansen
Avatar billede fredelu Nybegynder
24. november 2001 - 11:30 #1
har du sat bios til ikke at bruge on-board kortet ?
Avatar billede fredelu Nybegynder
24. november 2001 - 11:46 #2
Dette gøres ved at gå ind i bios når computeren starter og så disable on-board grafikkortet.
Avatar billede larsdall Nybegynder
24. november 2001 - 21:23 #3
Men der ser ikke ud til at være en mulighed for at disable on-board-grafikkortet i bios! Og af andre FAQ\'s vedr. MSI\'s produkter ser det ud til, at motherboardet skulle være i stand til at genkende det nye grafikkort i stedet for on board-kortet, når det nye grafikkort er sat i.