Avatar billede bone Nybegynder
24. november 2001 - 01:52 Der er 1 løsning

Lukkede spm/Besvarede spm

Bare lige en strøtanke:

Hvis man opretter et spørgsmål, som man efter en periode ikke har fået svar på (i hvert fald et svar, man har accepteret), bliver man pr. e-mail opfordret til at gører noget ved det, hvilket oftet resulterer i, at man lukker spørgsmålet - altså selv svarer på, og accepterer dette svar.
Derved kommer spørgsmålet i statistikken til at figurere som værende besvaret, hvilket jeg finder misvisende, da det nok ikke er den type besvarelse, man havde i mente, da man lavede statistikken.
Det får selvfølgelig statistikken til at virke mere imponerende (flere besvarelser), men jeg synes, tanken her ødelægger \"oplevelsen\" lidt.
En mulighed, der kunne bringe balance til statistiksjovet kunne være en særoptælling af lukkede spørgsmål (hvis man gider lave det - jeg ved ikke, hvor meget kode, det kræver).

Bare et forslag...
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 09:41 #1
Hvis et sprøgmål står og ikke bliver accepteret inden for f.eks. 14 dage, skulle der autoaccept, så det første svar fik point

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk