Avatar billede leif9440 Nybegynder
23. november 2001 - 17:10 Der er 4 kommentarer

MPEG-2 på Windows Player

Hej Jeg har lagt min Win ME om og kan nu ikke spille SVCD og DVD filer (MPEG-2)på Windows Media Player som jeg har capturet fra mit videokamera.
Det kunne jeg før omlægningen.
Version på Media Player 7.01 og der er IKKE opdateringer siger den automatiske opdaterings guide.
Kan nogen hjælpe
mvh
Leif
Avatar billede leif9440 Nybegynder
23. november 2001 - 19:20 #1
Jeg har LANGT om længe selv fundet fejlen !!!
Inter WinDVD har en beskyttelsesfil: ivivideo.ax, der laver macrovision beskyttelse, og altså også griber ind i Windows Media Players evne til at afspille.
Jeg har derfor afinstalleret programmet, hvorefter alt er OK.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2001 - 20:25 #2
så luk venligst spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:58 #3
Lukker du snart spørgsmålet?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 15:31 #4
Lukketid !