Avatar billede petersen2 Nybegynder
23. november 2001 - 16:51 Der er 5 kommentarer

FrontPage Fejl

Hej
jeg er rimelig ny med frontpage nu har jeg siddet og lavet en lille hjemmeside, og nu skal den udgives men når jeg skriver adr: http://www.LIGEMEGET.subnet.dk skriver den når jeg trykker på udgiv:

Frontpage serverudvidelser er ikke installeret på den server du udgiver på, serveren understøtter derfor ikke udgivelse via HTTP. hvsi du vil forsætte udgivelsen skal du angive en adresse, der bruger FTP

Så er mit spørgsmål hvad jeg skal gøre, skal jeg skifte til noget anden end subnet (hvis ja hvilken for jeg kender ikke så mange) hvis ikke hvad skal jeg så gøre.

jeg har prøvet at udgive på ftp://ligemeget.subnet.dk men der sker ikke noget når man går ind på ligemeget.subnet.dk

*Ligemeget er selvfølgelig ikke min website :)
Avatar billede petersen2 Nybegynder
23. november 2001 - 16:57 #1
:)
Avatar billede ewaldo Nybegynder
26. november 2001 - 15:06 #2
Har du prøvet at publishe dit web lokalt og derefter uploade det via et FTP program?

Umiddelbart lyder det til at din webserver ikke har frontpage extentions og derfor kan du ikke publishe direkte fra FP > Server, men må publishe lokalt og derefter uploade det \"manuelt\"
Avatar billede antoinette Nybegynder
29. november 2001 - 15:28 #3
Hej
Hvis du f.eks er frontpage bruger hos udbyderen Worldonline, så skal man først tilmeldes deres server extentions. Det kan være at det også er gældende hos din udbyder.

/Nette
Avatar billede odder Nybegynder
02. december 2001 - 18:52 #4
Du skal ikke benytte funktionen \"Udgiv\" men derimod bare bruge \"Gem som\".
Derefter vælger du et sted på din egen harddisk hvor du midlertidigt vil gemme hjemmesiden, og de billeder der hører til den.
Derefter bruger du et FTP-program (F.eks. CuteFTP)
til at uploade hjemmesiden til din adresse på subnet.
Jeg er ikke sikker, men jeg mener også at subnet har en upload funktion på deres side, hvor du kan uploade filerne direkte.

**Dette indlæg siger sådan set det samme som de andres, men jeg har bare prøvet at skære det lidt mere ud i pap :-)**
Avatar billede sworld Nybegynder
04. december 2001 - 23:36 #5
Subnet understøtter ikke Frontpage Extension, så derfor kan du ikke uploade med Frontpage.

Husk mange af funktionerne ikke kommer til at virke, da de kræver extension serverudvidelser hos udbyderen...

How www.worldonline.dk kan du oprette en gratis hjemmeside med 10mb samt frontpage extension...

når du har tilmeldt dig, aktiverer du frontpage her: http://www.worldonline.dk/tjenester/personlig/front/fpecreate.html

//sworld