Avatar billede yosi.dk Nybegynder
22. november 2001 - 22:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

3d studio max

Ja, jeg har lige fået det nye windows XP, og selvføgelig har jeg formateret og sårh vil jeg installere 3d studio max! men nu har jeg bare det problem at det vil den ik, den siger følgende fejl:

Error 1719. The Windows Installer Service could not be accessed. This can occur if you are running Windows in safe mode, or if the Windows Installer is not correctly installed Contact your supprort personnel for assastenace?

Håber i kan hjælpe mig, da jeg bruger det i min uddannelse, tak
Avatar billede zerohero Nybegynder
23. november 2001 - 15:04 #1
Hvilken version af 3D Studio Max bruger du? Jeg mener kun det er r4 der kan køre på Windows XP - men jeg er ikke sikker...
Avatar billede yosi.dk Nybegynder
23. november 2001 - 15:09 #2
bruger r4 :(
Avatar billede alsace Nybegynder
26. november 2001 - 00:05 #3
Kan du godt få lov til at installere alle mulige andre programmer?
Avatar billede bome99 Nybegynder
26. november 2001 - 08:16 #4
Jeg har haft samme problem med XP.
Det er fordi windows køre Xp Stamme og 3dmax kan kun instalers hvis du køre 98 eller me. hold shift nede når du vælger install filen, og vælg ÅBEN MED...og så vælg stammen windows 98, det skulle få Xp til at køre install filen som 98.
Avatar billede yosi.dk Nybegynder
26. november 2001 - 13:19 #5
jeg prøver det du siger bome99, men jeg mener ikke C-Dilla kan køre iXP anyways?
Avatar billede esbencoldingbroe Nybegynder
26. november 2001 - 17:52 #6
Få fat i 3dmax 4.2 Den bør kunne gøre det. Jeg kender flere som kan køre denne version på XP. Held og lykke :)
Avatar billede nielyng Nybegynder
26. november 2001 - 21:32 #7
hmm.. Jeg kører 3d MAx r3.1 på en xp maskine uden problemer.. Måske er det din xp-installation, som giver dig bøvl?
Avatar billede yosi.dk Nybegynder
27. november 2001 - 01:28 #8
hmm nej det er ikke min xp som er problemmet jeg kan installere alt andet jeg tror det er har noget med det der C-Dilla som ikke kan køre i XP, men,  esbencoldingbroe, 4.2 kan jeg update min 4.0 eller hva?
Avatar billede esbencoldingbroe Nybegynder
27. november 2001 - 10:46 #9
Det ved jeg ikke helt. Det kommer vel anpå, hvor orginalt din max version er. Mellem linjerne tror jeg ikke på at den gruppe af unge mellem 16-20 som er den største brugergruppe af max, har råd til at købe max licensen, som måske koster 50000-70000kr. Hvis du tilhøre den gruppe kunne du vel også finde 4.2 et eller andet sted på nettet. Jeg køre selv på universitets licens, hvis nogle skulle få ondt i asO :D Held og lykke :)
Avatar billede storwin Nybegynder
30. november 2001 - 01:32 #10
Der er ret mange problemer i Windows XP med MAX--- Det eneste jeg kan råde dig til er at få 2000 :-)
Avatar billede mini-man Nybegynder
17. januar 2002 - 11:39 #11
du skal update c-dilla magement system. jeg har haft samme problem men det virker nu

http://www.macrovision.com/support/downloads/

og download den fil der hedder lmssetup.exe

det virkede for mig
Avatar billede yosi.dk Nybegynder
18. januar 2002 - 01:38 #12
Lækkert knægt endelig fik jeg et svar som funkere for dajligt er godt nok gået over til 2000 men går tilbage til xp igen igen =)
cool dude =)
Avatar billede mini-man Nybegynder
21. januar 2002 - 09:56 #13
takker....:)