Avatar billede chatter Nybegynder
22. november 2001 - 21:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hvordan http://www.eksperten.dk/spm/132426

jeg har fået lavet dette http://www.eksperten.dk/spm/132426 men hvor dan redigere jeg det i dreamwarver son at jeg kan have nogle billeder på den ene side som ikke er på den anden jeg kan ikke selv finde ud af det

75 point til den der bkan forklare det meget detaljeret
Avatar billede daiz Nybegynder
22. november 2001 - 22:07 #1
Wow alle de bogstaver .... Jeg tror du skal have fat i /cdc, han er lidt inde i sagen :)

John daiz.dk
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 19:31 #2
Hej chatter ...hvad er problemet...

/cdc
Avatar billede davs_i_stuen Nybegynder
23. november 2001 - 22:13 #3
jeg kan ikke hitte en skid ud af det faktis ved jeg ikke hvad problemet er jeg ved bare ikke en skid hvad jeg skal gøre
Avatar billede davs_i_stuen Nybegynder
23. november 2001 - 22:17 #4
hvad er det chatter du skriver med lidt mange stavefejl prøv at forklare det bedre så kan det være jeg kan hjælpe
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 22:24 #5
davs_i_stuen........

Jeg har lavet et design til chatter. Han skal så arbejde vider med det i dreamweaver. problemet er nog at der siden varlagt på min server er den ikke mere da jeg har slettet den, da han har fået alt i en zip fil

Så han henviser til en side der ikke er der mere for at få hjælp vider til at arbejde med den.

Så Chatter--> gem den på din egen server så folk kan se den ellers er det umulig at hitte ud af det.

/cdc
Avatar billede chatter Nybegynder
23. november 2001 - 22:55 #6
den er på www.rapeminem.subnet.dk

jeg kan kun skrive på forsiden

75 point til den der kan skrive hvad jeg skal gøre meget detaljeret
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 22:58 #7
har du ikke downloadet den sidste zip fil som jeg har lavet i frames til dig ??http://www.eksperten.dk/spm/132426

/cdc
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 23:00 #8
du skal også lægge den lille kuvert ud på nettet, hedder mail.gif

/cdc
Avatar billede cdc Novice
23. november 2001 - 23:04 #9
jeg kigger lige på en film og kommer tilbage sener...så må vi se om det er en eller flere der kan hjælpe......

/cdc
Avatar billede chatter Nybegynder
24. november 2001 - 00:12 #10
son nu har der uploadet men ved stadig ikke hvad jag skal gøre
Avatar billede cdc Novice
24. november 2001 - 07:59 #11
Chatter--> ved du noget som helst om html kodning og design....?

Hvil du have at det er nogen der skal lave hele din side...??

Hvis du ikke ved noget som helst, tror du så ikke at det du søger efter er noget nemmere at gå igang med en det jeg har lavet, eller nogle bøger eller adresser du kan kigge på for at lære..?

/cdc
Avatar billede cdc Novice
24. november 2001 - 10:35 #12
chatter--> klik dig ind på denne adresse og læs om at være nybegynder i html kodning.

http://www.webcafe.dk/html/index.php3

/cdc
Avatar billede chatter Nybegynder
24. november 2001 - 15:48 #13
jeg kan lidt HTML.

ker der ikke bare en der kan skrive hvad jeg skal gøre fra jeg kommer ind i dreamwarver for at de duer
Avatar billede chatter Nybegynder
10. april 2002 - 19:31 #14
lukker