Avatar billede blackhawkdk Nybegynder
21. november 2001 - 21:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hip Hop hjemmeside søges !!

Hej .. Jeg mangler en hjemmeside. Hjemmesidens navn er eC. (Easy) Det skal være en hjemmeside. Helst med sejt logo. Hvis du vil vide mere så skriv et spørgsmål eller smid en mail på snowycs@hotmail.com
Hilsen eC|Anders
Avatar billede flyhigh Nybegynder
21. november 2001 - 21:58 #1
undskyld men jeg kan ikke rigtig forstå dit spørgsmål, vil du ha lavet en site eller søger du efter et site du har set før? eller er jeg helt ved siden af =)
Avatar billede shine Nybegynder
21. november 2001 - 22:02 #2
jeg fatter heller ikke en skid af det du skriver
Avatar billede zred Nybegynder
21. november 2001 - 22:09 #3
han er sq underlig :P
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
21. november 2001 - 22:16 #4
Jeg tror at han vil have en side lavet da hans underskrift er eC|Anders, men de oplysninger han har givet er yderst sparsomme, og hans katagori er helt forkert.
Avatar billede shine Nybegynder
22. november 2001 - 12:24 #5
hørt
Avatar billede blackhawkdk Nybegynder
22. november 2001 - 14:34 #6
Mmmm.. Jeg kan læse at i ikke fatter noget af det jeg skriver.. Men jeg vil have et site. Med Dropdown menu. Og det skal helst være med mørke farver.
Avatar billede blackhawkdk Nybegynder
22. november 2001 - 17:18 #7
Jeg har også en chat der skal med...
Avatar billede blackhawkdk Nybegynder
22. november 2001 - 21:51 #9
Tak ska\' du ha\' Swordcat ! Bare sig til hvis du mangler noget ;) Det kan være at jeg kan hjælpe dig..
Avatar billede swordcat Nybegynder
24. november 2001 - 00:11 #10
du kan give mig nogle points til at starte med ;)