Avatar billede erf Nybegynder
21. november 2001 - 12:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Medtage flere poster i Under-rapport

I en underrapport ønsker jeg at Fornavn og efternavn på alle de personer der er ansat i et specielt Firma / afdeling udskrevet på min rapport.
Dvs også de personer som ikke er indskrevet i min formular. Alle formularer er bygget på forespørgsler.
Fælleskriteriet er altså det Firma som folkene er ansat i. Dette Firma indskrives i Formularen, - men kun for een person. Jeg ønsker alle de ansatte i firmaet på rapporten
Avatar billede terry Ekspert
21. november 2001 - 12:47 #1
Not exactly sure what the problem is but try altering the JOIN in the query (forespørgsel). Right click on the thin line and then choose one of the three options.
Avatar billede terry Ekspert
21. november 2001 - 12:48 #2
When you right click on the line choose Join properties from the menu.
Avatar billede erf Nybegynder
21. november 2001 - 13:37 #3
Hej Terry
Jeg har allerede prøvet at ændre på de foskellige join-typer, men det virker ikke!
Jeg får kun den ene person med i rapporten. Den person jeg har indskrevet i formularen.
Hvis person XX arbejder i fima YY og bestiller et stykke arbejde.
10 andre personer arbejder også i YY, - dem ønsker jeg også med i rapporten.
Avatar billede terry Ekspert
21. november 2001 - 14:12 #4
hi erf> Can you send me the database (ZIPed) and I will take a look. Please give further information as to which forms and queries I need to look at.
DKTEBRSA@Europe.lego.com
Avatar billede terry Ekspert
23. november 2001 - 09:59 #5
?