Avatar billede borrisholt Novice
21. november 2001 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

System test til MAC

Dette er måske ikke den beste katagori at spørge om programmerings spørgsmål i men nu prøver jeg alligevel.

Jeg skal bruge noget source code til at finde diverse system informationer fra en MAC/MacOS. Samt selvfølgelig et link til en compiler der kan compilere det pågældende kode.

Sproget er ikke afgørende, jeg har stor programmerings erfaring, så jeg skal bare have et skub i den rigtige retning.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe ...

Jens B
Avatar billede egonspock Seniormester
21. november 2001 - 21:02 #1
Hvis du ikke allerede er medlem af Apple Developer Connection, så var det måske stedet at begynde. Her er linket til deres MacOSX-sider:
http://developer.apple.com/macosx/
Medlemskab er gratis, eller koster penge afhængig af hvor meget beta-software og andet du ønsker. Hvis det er til OSX er der indbygget et par compilere fra scratch.
Jeg er sikker på at du kan finde dine informationer der.
Avatar billede borrisholt Novice
04. december 2001 - 11:49 #2
fandt ingen ting. Lukker.
Avatar billede borrisholt Novice
04. december 2001 - 11:50 #3
:-(