Avatar billede monkeysee Nybegynder
21. november 2001 - 00:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CSS som kategori

Why not???
Avatar billede maxium Novice
21. november 2001 - 00:48 #1
hvis at du har et css spm skal du jo bare stille det i (d)html
Avatar billede maxium Novice
21. november 2001 - 00:49 #2
men du kan jo prøve med en mail til info@eksperten.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2001 - 00:52 #3
CSS er en del af D-html, så det burde være overflødigt. Dog ved jeg at der i fremtiden formodentligt vil komme en form for underkategorier til de allerede eksisterende.
Avatar billede monkeysee Nybegynder
21. november 2001 - 00:56 #4
css bruges jo som en del af et programmerings miljø på linje med f.eks xml, asp, kan indgå i disse kombinationer og derfor!

tror I ikke eksperten læser denne kategori? jeg krydser fingrene, og venter med at sende en mail

det er jo ikke sharkforum;-)
Avatar billede monkeysee Nybegynder
21. november 2001 - 00:58 #5
Sagt om Eksperten.dk:
Har du brug for hurtig hjælp, så er Eksperten det helt rigtige sted at spørge.
<rebecca>

(rebecca, du lyder så sød...)
Avatar billede monkeysee Nybegynder
21. november 2001 - 01:00 #6
p.s: det er blevet sagt om eksperten at de ikke ønskede flere kategorier. OK, fair, men jeg syntes nu stadig at eksperten er en af de allerbedst udførte sider i kongeriget (fedte-fedte)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. november 2001 - 01:05 #7
Som allerede nævnt er det meget sandsynligt at der vil komme en opdeling af de eksisterende kategorier flere mindre kategorier.

Det ville også kunne give større overblik, når man leder efter bestemte sager.

Det vil så også kunne forvirre brugere der ikke helt ved i præcis hvilken kategori tingene hører til.
Avatar billede monkeysee Nybegynder
21. november 2001 - 01:08 #8
jamen er vi ikke eksperter? jeg er enig i at flere kategorier kunne virke forvirrende, men så syntes jeg hellere at siden skulle have en decideret \"vis mig hvordan eksperten virker, regler og opslag over \"vanskelige ord\"

siden holder!! 100+