Avatar billede sjoller Nybegynder
19. november 2001 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra ISO til noget \"exe\'bart\"

Hvordan konverterer jeg fra et ISO format til noget der kan executes ?

Jeg har Nero installeret, men kan ikke lige lure den...
Avatar billede keysersoze Guru
19. november 2001 - 21:12 #1
i nero skal du sige filer -> brænd billede...

u kan dog også finde programmet \"isobuster\" der kan pakke filen ud
Avatar billede isl19960 Nybegynder
19. november 2001 - 21:12 #2
Brug evt IsoBuster... den kan \"pakke\" det ud...
Avatar billede justcruisin Nybegynder
19. november 2001 - 21:13 #3
Vælg .iso filen under File => Burn Image. Når den spørger hvordan den skal håndtere det \"fremmede\" image skal du typisk vælge at brænde det some et Mode 2 image

Alternativt Mode 1 med Raw Data markeret, block size 2357.

Eller skaf dig den nyeste Nero version, som kan håndtere .iso-formatet :)
Avatar billede sjoller Nybegynder
19. november 2001 - 21:17 #4
Det er Nero 5.5.5.1 jeg har, derfor burde det være den seneste...

justcruisin >> jeg prøver at lave en \"mode 2\"....

Avatar billede zeppelin Nybegynder
19. november 2001 - 21:19 #5
Du kan brænde et ISO ud med f.eks Easy cd Creator 5, eller du kan bruge det som det ligger, med et program som hedder \"Deamon\".
Avatar billede sjoller Nybegynder
19. november 2001 - 21:26 #6
justcruisin >> Det gjorde tricket.... takker mange gange for hjælpen og det hurtige svar... / Sjoller